Bilder och filmer 2013

Sv: Bilder och filmer 2013

Och jag konstaterade att vi inte var (jag o Rebecca alltså) vilket bekräftar din iakttagelse då du och jag inte heller var där samtidigt :-P

kl

Nu börjar jag komma igång med Marlin också så smått! Fick filmat lite idag. Första ordentliga ridpasset sedan September, han gått uteritter i skritt och lite trav och lite longering och tömkörning knappt 2 veckor nu.

Oklippt, oskodd och ofriserad, paddocken är fortfarande lite slirig på sina ställen och utrustningen är typ alla gamla saker man inte vill visa sig med offentligt, men här kommer det i alla fall :p

http://www.youtube.com/watch?v=EfEQOZvGImU

Såg precis det på fb och trodde typ halva klippet att han var svart på halsen innan jag insåg det var man :-D

Han ser lika genomgod ut som vanligt :love:

Hehe, jag får se när jag orkar putsa till honom igen, manen har fått växa vilt sedan Breeders. Svansen kapade jag iaf när den började släpa i leran... :angel: Men han är faktiskt lite mörkare på halsen också, när han fäller får han en mörk päls som sedan försvinner igen.

DSC09639.jpg

Hihi tack! :D Tycker det är kul, men har sällan tid :D

Murray: Jag var bara där en snabbis under 90-klassen tyvärr, så det var typ de här ekipagen jag hann fota, haha, men ska du inte till Staffan? Jag tänkte åka dit å knäppa lite kort och bli avis på alla som har något ridbart :D

Hippocampus: Haha nä jag är oftast mer nervös än de jag är där för att titta på haha! Men jag kan ju försöka! :D

Marvin: ledsen att jag inte såg din ritt heller, jag ska försöka hålla lite bättre koll på startlistorna i framtiden så jag kan fota så många av er här som möjligt :)

Ni kan väl skriva vart ni tänker åka (här i Skåne) så kan jag försöka hitta och fota er lite under säsongen?

Har ingen lust att bli behandlad, har dessutom tonat ner mig massor sen jag började 2007/8.

Blir glad av min utrustning, spec när jag ser oss på kort!

Ja, superskönt! Mest för att jag haft så dåligt samvete att han blivit så brutalt bortprioriterad... Nu har han dock inte gått på ett par dagar igen, har haft så sjukt mkt att göra med avelsföreningen. Men förhoppningsvis ordning igen från imorgon!

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 445
Senast: Karminnie
·
Trav Tog över en "problemhäst" i september 2012. Sned häst som vi började om helt med. Nu behöver jag lite tankar och idéer. Historia från...
2
Svar
25
· Visningar
8 568
Senast: Zuzzi
·
Western Kommer antagligen ångra det här djupt om några dagar men passar på att posta filmerna medans jag fortfarande har modet uppe:crazy...
2
Svar
28
· Visningar
3 996
Ridning Har ett sto som jag haft på foder nu i ca tre månader och som när jag fick henne var riden, men inte särskilt skolad åt något håll. Hon...
Svar
7
· Visningar
1 683
Senast: Skugga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka