Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nackdelen med att vilja bo inom pendlingsavstånd från en stor stad, man får en plätt värdig två shettisar för lika mycket som en gigantisk lantgårdsfastighet med mark och skog i annan del av landet jag ogillar det faktum att det sunda alternativet är att få tag på en bra lägenhet centralt och stalla upp hästen på en anläggning... jag vill ha en gård! Och eget stall! Jag gillar inte alls att dela stall, alla tycker ju inte som mig!
Jag vet inte. Tröttnade på min giraff och skickade iväg henne till min dressyrtränare för uppfostring. Vet inte när jag kommer börja rida henne igen. Men det skulle ju varit roligt...
Ja visst är det så!! Därför kommer jag aldrig köpa en gård häromkring utan lite mer inåt landet.. direkt blir det betydligt billigare! Nu hyr jag ju ett litet stall på 2 boxar det är perfekt
Jaja det kommer ju fler tävlingar.. jag har anmält till en hel hög tävlingar nu.. kommer väl inte rida alla då jag måste jobba någon helg oxå Får ett nytt schema från den 1 april så jag vet inte vilka helger jag jobbar... Sen när humlamaden är eller Eketorp eller vad det heter så är ju tanken att jag ska vara i Badminton och kolla terräng om all planering går som det ska.. men jag anmälde dit ändå ifall ifall det inte blir något England .. annars blir det bara fullt då det var maxat antal och då blir man sjukt irriterad om man inte kommer med Mantorp blev ju full på ett smack och nu är det typ 50 reserver ??
Min tränare köpte en anläggning med nyrenoverat boningshus, pool, fint stall med 12 platser samt lösdrift och bygglov för ridhus i Skara till samma pris som man får en trea på Hisingen för, i renoveringsbehov känns som en bra sammanfattning av läget...
Tjohoo vad det går! Din pålle ser ut att vara en katapult.
*kl*
Bild på mig å medispålle efter programridning för några helger sen. Jag är verkligen supernöjd! Finns såklart massor att slipa på, men målet var att få pålle avslappnad å det lyckades jag med!
Jo, ganska mkt snö har vi kvar än... Programridningen var för två veckor sedan, men snösmältningen går tyvärr sakta. Blir uppåt -10 på nätterna fortfarande! Bor strax norr om Sthlm..
Jag älskar vinter å snö, men däremot vill jag att när det väl blir vår så ska det bli vår snabbt! Sjukt mkt is överallt just nu, inge kul alls.
Nä, nu ska jag inte klaga. Underbart med vårsolen! Snart så!
Här är det också snö kvar på sina ställen. Nu börjar dock till sist ridbanan se dagens ljus så man kan börja rida ordentligt, och kanske till och med hoppa . Men nätterna är fortfarande kalla så än är det nog ett tag kvar till vår...
Efter gårdagens galoppjobb.. i går åkte jag transport dit.. (hela 600m) haha, det var fan svinkallt och jag hade gått upp sent.. (jobbat natt) banan stänger kl 19 på helgen.
Vilket strålande väder det är och har varit i ett par dagar. Vi var ute och tränade en sväng igår eftermiddag. Superkul!
Hästens första träning och jag har inte ridit terräng sedan 2007, men tycker att vi löste det helt okej ändå.
Hästmänniskan
Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt.
Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.