Bilder och filmer 2013

Sv: Bilder och filmer 2013

kl

Hade en jättebra träning idag :love:
Vi var bara 2 st så hann med jättemkt, provade även på lite 100-klass hinder/vägar! Spetsar, spets efter trappa nedför på böjt spår, arrowhead, hinder på kulle, lite sunken road mm. :) Superskoj :D

http://youtu.be/xBNnDBdfkRw

Meh, borde inte vara tillåtet att lägga upp en sån film idag :mad: ... en annan vaknade till SNÖ!!! i morse O_o

Fast hästarna busade och rullade och busade och rullade när de kom ut så någon uppskattade i alla fall den nya vita världen :D

Senast ändrad:

Snö :eek:, vi hade iof frost i gräset för första gången idag, men jag hade ju planerat att hålla igång terrängträningen minst en månad till :cautious:

Och var det där sista till mig eller någon annan (sona?) ? :angel:

Hon försökte visa Annie hur man ska göra, men annie kom på ett bättre sätt än att spara in galoppsprång :D

Ja det blir ju lite moment 22, jag måste ju ha plats till din häst oxå haha :P Han hade verkligen varit perfekt till mig, men jag är en fattig lus :(

Hunter: Vi kanske ska slå oss ihop så kan vi dela på ryttarna? :D

Introducerat bett idag!!

20131019_140550_zps4fbcbdf6.jpg

Rezalong131019_zps3124a36d.jpg

Fia blir nog en hopphäst som kommer vara rädd om sig, ser trevlig ut! Livonija ser alltid glad o käck ut tycker jag!

Gabby: Athena har minst sagt en annorlunda teknik ibland, även kallad känguruskutt...:o:D Men när hon kommit igång ser hon ju jättefin ut!

hippo: ConnemaraPåwnien slog världsrekord!

Hunter: Han ser väldigt trevlig o samarbetsvillig ut.:)

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 445
Senast: Karminnie
·
Trav Tog över en "problemhäst" i september 2012. Sned häst som vi började om helt med. Nu behöver jag lite tankar och idéer. Historia från...
2
Svar
25
· Visningar
8 566
Senast: Zuzzi
·
Western Kommer antagligen ångra det här djupt om några dagar men passar på att posta filmerna medans jag fortfarande har modet uppe:crazy...
2
Svar
28
· Visningar
3 996
Ridning Har ett sto som jag haft på foder nu i ca tre månader och som när jag fick henne var riden, men inte särskilt skolad åt något håll. Hon...
Svar
7
· Visningar
1 683
Senast: Skugga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka