Bilder och filmer 2013

Sv: Bilder och filmer 2013

KL

Pyttefilm, 5 sek :D från igår, dotter och ponny :)

Klicka på bilden

+ Bison
Tack :love:

:D hade ponnyn inte varit 25 år hade du fått ta kölapp ;) :laugh:

Japp! Rosa träns, rosa allt :D Köpte ett rosa set på ebay USA med träns, martingal, stigläder och sadelgjord :) Inte bästa kvalte'n ;) tyglarna höll inte länge :( Martingalen är inte prövad och sadelgjorden för kort :grin:

Hmm trodde jag hade postat denna för några timmar sedan??

Men öööh ööh en sorts Grå iallafall :cautious:

1380184_10151949396056797_279299975_n.jpg

Haha, det roligaste är att jockeyn efteråt sa " han var ute och joggade idag, kändes typ som en träningsrunda"

Vi vet inte hur bra han kan bli, han är ju så sjukt stor så många säger att han förmodligen blir ännu bättre nästa år...

Dubai-bra finns det ju inte många svenska hästar som är dock ;)

Ja, han får rätt mkt reaktioner på banan. Många av de "normalstora" fullbloden är ju liksom 20 cm lägre och lite tunnare än honom :D

Hans uppfödare tror att hans lillebror (som kommer i höst) kommer bli ännu större.... Oh My

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 445
Senast: Karminnie
·
Trav Tog över en "problemhäst" i september 2012. Sned häst som vi började om helt med. Nu behöver jag lite tankar och idéer. Historia från...
2
Svar
25
· Visningar
8 566
Senast: Zuzzi
·
Western Kommer antagligen ångra det här djupt om några dagar men passar på att posta filmerna medans jag fortfarande har modet uppe:crazy...
2
Svar
28
· Visningar
3 996
Ridning Har ett sto som jag haft på foder nu i ca tre månader och som när jag fick henne var riden, men inte särskilt skolad åt något håll. Hon...
Svar
7
· Visningar
1 683
Senast: Skugga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka