Bilder och filmer 2013

Sv: Bilder och filmer 2013

Ja, jag gillade honom! Precis sådan okomplicerad framåtridning jag vill ha hjälp med.

Alltså det sneda stör mig verkligen. Jag känner av det hela tiden (inte bara på hästen alltså) men det är liksom inte ETT problem eller någon skada så det är liksom svårt att ta på. Jag kan liksom inte bara göra x övningarhåller jag mig rak efter besök hos sjukgymnasten. Med det går väl ändå framåt :-)

I vilket fall har du inget att skämmas över! Ni ser verkligen jättetrevlig ut du o din grå.:love:

Tack Marty! :)

Connermara: Jag tycker det ser trevligt ut! Vet jur jobbigt det är med snedheten:meh: T påminner mig så mycket om min connemara/fullblodsponny jag hade när jag var liten!

Jag lyckades klämma in lite träning på Staffans bana igår kväll med AH. Hade en skitdag i övrigt där allt bara gick fel, vilket tack och lov räddades av att vi fick skutta lite terräng:D Så bland en hög nyfikna får fick vi känna på lite **- linjer, sådär kul så man inte vill sluta!

Åhhh blir sjukt sugen att vara med på sommarkursen! Mn, men sådana ekonomiska utsvävningar för vi hålla oss ifrån tror jag min plånbok kommer säga :cautious:

Senast ändrad:

Roligt med film ^_^, måste också ta lite dressyr träning snart. Nu när jag äntligen hittat knapparna för att få fuxen i form ^_^. Tog ju bara 5 år :angel:

Är ni inte på g? Hur lyckades du förresten missa tre hästar i Hermanstorp? Ville ju se er :-D

3 hästar? Jag har ju bara 2 st.. varav 1 var anmäld :D

Jag var i England, kolla på Badminton etc, hästarna vilade och ja bla bla bla liksom.. hann inte träna.. åkte och red Pay and cross veckan innan = stort balltramp, skulle till Dagstorp, skulle träna torsdagen innan-- träningen blev flyttad 30 min söderut vilket innebar att jag inte skulle hinna till jobbet.. dom där 30 minuterna var då jag skulle duscha, äta och göra i ordning mig :D

På G och på G... tja vi är igång iallafall.. men annat har kommit emellan!

Nä men jag ska vara med på kursen med den ljusgrå och han är stooor och det går åt rätt mkt energi för honom att förflytta sig och hoppa.. så dressyr och hoppning 2 terrängdagar ons, tors och sen tävling lörd, sönd orkar han inte nu! Nästa år blir det inga problem!!

Senast ändrad:

Åhhh blir sjukt sugen att vara med på sommarkursen! Mn, men sådana ekonomiska utsvävningar för vi hålla oss ifrån tror jag min plånbok kommer säga :cautious:

Jag har skippat det sociala, då blev det 1000 spänn billigare :D

Jag är ju ändå inte så värst social av mig.. :sneaky:

Taskmört!

Flyingehus.com :-) Kurt Carstensen, Ragnar Bengtsson och Johan Lundin hos Ted o Pernilla, Flyinge :-)

Jag hejar på dig fio :-D

Tack :-)

Har timmar med filmsen han var liten, varenda träning är i princip filmad. Men på sådana små band vi inte ens har kamera till

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 445
Senast: Karminnie
·
Trav Tog över en "problemhäst" i september 2012. Sned häst som vi började om helt med. Nu behöver jag lite tankar och idéer. Historia från...
2
Svar
25
· Visningar
8 568
Senast: Zuzzi
·
Western Kommer antagligen ångra det här djupt om några dagar men passar på att posta filmerna medans jag fortfarande har modet uppe:crazy...
2
Svar
28
· Visningar
3 996
Ridning Har ett sto som jag haft på foder nu i ca tre månader och som när jag fick henne var riden, men inte särskilt skolad åt något håll. Hon...
Svar
7
· Visningar
1 683
Senast: Skugga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka