Bilder och filmer 2013

Sv: Bilder och filmer 2013

Supercassie, det låter ju bra!

Vågar du rida denna då? :nailbiting:
99937510151714103985030.jpg

Nej huuuu, den ser farlig ut. Någonstans måste även jag dra gränsen ;) :rofl:

Jag har ju dock alltid varit svag för de grå... :angel:

Haha, ja lite virrig är du allt! ;) Han är e Mandrake El Mago - Northern flagship. Har inte stått på Täby och var bara i galoppträning i 9 månader.

Ohh ja! :D Ska troligen dit igen i veckan, slipar på de lite mer tekniska och större hindren nu, så himla kul! :D
Nöjd med dressyrträningen? Såg några bilder på den lilla Tigern, såg fint ut! :up:

Större?? :D tycker stockhindret ser gigantiskt ut :D Jättefin häst, vad är det för stam? :)

Haha! Det är *-klass, vi tränar nu för start i **-klass, när hästen dessutom är närmare 180cm så känns det mesta litet ;)
Tack! Han är 8år efter Cornetto - Bold Irish **.

Hur går det med försäljningen? Är det något drag i marknaden eller är det totalt stendött?

Ja han är verkligen liten o nätt din häst!:D Men himmel vilken fart du fått på honom sen jag såg honom sist! Ser ju kanon ut.

Fio: Det är väl inte direkt högtryck på hästmarkanden, nej...:meh:
Vilket är lite drygt när man bestämt sig, men samtidigt är jag glad för att jag får rida honom ett tag till :p

Nova: Han har ju bara långa ben :angel: Nu börjar han verkligen komma ikapp sin kropp och kunna visa vad han går för! Och det finns mycket mer att hämta :D

kl

Lilla grå o jag var ute på äventyr för första gången i Skåne. Första gången på en dressyrträning på 3 år, det syns ganska bra tycker jag :angel: '

Fattar inte hur min lilla häst kan vara så mjuk o snäll o fin o rida när jag rider som jag gör. Och framförallt inte hur han kan upplevas som så jämn/fräsch/liksidig av alla som klämmer på honom när matte är urtypen av motsatsen.

Några bilder:
dsc_0139_51bc9166ddf2b30e80fa281e.jpg

dsc_0183_51bc91dbddf2b30dd0b7a47d.jpg

dsc_0351_51bc939f9606ee79b8977e84.jpg

dsc_0404_51bc9434e087c302fedaad08.jpg

Mest trav: http://www.youtube.com/watch?v=-37oY-WArEU

Mest galopp: http://www.youtube.com/watch?v=-KaIkHNLh3c

Och nej, det är verkligen inte jobbigt alls att rida även om det verkligen ser så ut, det är min totalt ostabila sits :banghead:

Ja men äntligen!! En film på din grå... ;)

Jag ska ju vara med på Ft - kursen i juli..

Ja, nu bor vi liksom i samma ände av sveden som kompisen med kameran :D Och är hon själv så fotar hon, nu fick sambon filma (därav vindkraftverket... ;)). Deprimerande att se dock men jag börjar åtm hitta vettig hjälp.

Åh ska du! Vad kul :D Jag tänkte höra om det går att rida bara ett pass för Kurt men gissar att det blir tajt. Dressyren är ju liksom det som tar tid.

Det var dressyr även på söndagen för dom som ville.. så det kanske går bra? Jag ska inte rida på söndagen!

Jag lägger hellre till en extra terrängdag på Staffans bana :D

Fast vet inte om den stackars grå orkar med det än.. :cautious:

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 445
Senast: Karminnie
·
Trav Tog över en "problemhäst" i september 2012. Sned häst som vi började om helt med. Nu behöver jag lite tankar och idéer. Historia från...
2
Svar
25
· Visningar
8 568
Senast: Zuzzi
·
Western Kommer antagligen ångra det här djupt om några dagar men passar på att posta filmerna medans jag fortfarande har modet uppe:crazy...
2
Svar
28
· Visningar
3 996
Ridning Har ett sto som jag haft på foder nu i ca tre månader och som när jag fick henne var riden, men inte särskilt skolad åt något håll. Hon...
Svar
7
· Visningar
1 683
Senast: Skugga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka