Bilder från V75

Sv: Bilder från V75

jag är nog både rid och travmänniska ^^ Min pappa äger en 4 årig travsto som jag älskar för hon har stor personlighet :) hon är så fin och jag ska ridträna den medans hennes tränare kör henne :) Jag är superintresserad av stamar och sånt men det är även skoj att köra i skogen :d konstigt nog så tycker jag oftast travmänniskor är mycket trevligare än ridfolket ;) oftast inte alltid :d

men oj va fina kort du tagit :bow:

Såklart är man intresserad av stammar och den varmblodiga travaren är den underbaraste hästrasen på jorden....Alla mina hästar har egna personligheter och det är självklart att dom får utveckla dom också :love:

men oj va fina kort du tagit :bow:

Såklart är man intresserad av stammar och den varmblodiga travaren är den underbaraste hästrasen på jorden....Alla mina hästar har egna personligheter och det är självklart att dom får utveckla dom också :love:

Tack för beröm för bilderna :D. Det är så tacksamt att fotografera på travet. Fina hästar, mycket action och total koll på färger och nummer så man vet vilken häst det är.

Mkt trevliga bilder! :)
Tycker också fotografera på travet är mkt tacksamt, speciellt när det är soligt, finns inget vackrare än en snygg travare som sträcker ut! :d

Skulle väl kunna påstå att trav för de som håller på med det är väl en typ av livsstil och visst har ju stammen betydelse för stammen är ju lite det som styr prislappen på hästarna oxå.
Så när man letar potentiell travhäst så kollar man ju rätt mycket på stammen i första hand sen får man ju se själva personligheten på hästen den e ju oxå väldigt viktig ..
Som när jag och min kompis åkte och kollade på en häst som var på annons med stamtavla Scarlet Night som pappa som va lite för billig enligt annonsen ..
Visade sig att denna individ va som tjuren Ferdinand dom andra unghästarna i flocken sprang runt i släng trav och visade upp sig och busade runt han stog och luktade på blommorna typ..
Då kände man att trots stamtavlan som va bra hade hästen in gen " go" i sig och såg mer ut som om han tyckte det va mysigare att stå och filosofera med ett grässtrå när de andra sprang.
Honom såg jag inte som en potentiell häst som tyckte det skulle va kul att tävla på travet direk.

Liknande trådar

Hästmänniskan Här kommer en lång text... Jag är inne på att köpa häst men det blir troligen i sådant fall till vintern 2024/2025. Men, jag har vissa...
2
Svar
36
· Visningar
3 581
Senast: Johannna1
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 256
Senast: Shpongle
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 200
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
4 261

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025

Hästrelaterat