Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahah...ja..målarfärg kan ge en bra "fylla"
Oj,,,tack så jättemycket
De ser fint ut. Roligt att han har ändrat sig så.
Allt går om man vill.
De var en tjej från tyskland som ringde mig när jag var på chappen och fr¨ågade om jag ville köpa ett 3 årigt inridet haflinger sto för 23000kr. Vi letade ju häst åt denna 14åriga tjej, men jag sa nej tack då vi inte kan prova den osv. Jag tänkte på dig faktiskt. Kanske du hade varit sugen. Hon var 148 cm.Full stam.
Vi har varit och tittat på ett gäng haflinger men de har varit något med dom allihop.
Jag e så nyfiken på vilken tränare du varit hos?
Kan inget om western så, men alltså
vilket sjukt fin häst
Den här tjejen var svensk och bodde i Byern och dom födde upp Haflinger. Dom hade sålt en valack till svergie och för henne var de viktigt att hästarna kom till bra ställe och inte hamna hos hästhandlare, sa hon. Jag har även hittat ett fint premierat sto här i svergie men så kostar hon där efter.
Allt har sin tid. De är bra man ska nog var mkt noga när man letar haflinger för de är flera jag sett som är imp som är skeva och skumma i benen.
Hur går de för svarten då? Sålde du honom el hur blev de. jag såg hur fin han blev när han var frissad och utvecklad en hel del.
De är så roligt. Han var snygg.
Hur mår gammel tanat då? Rids hon nått?