Bilder från Klampenborg 25/5

M

Magrinette

Lite bilder från helgens tävlingar på Klampenborg.

001-Quanero.jpg

Quanero

002-Clauses_Star.jpg

Clauses Star

007-Hot_Marta.jpg

Hot Marta

011-Calvados.jpg

Calvados

003-Montgomery.jpg

Montgomery

005.jpg

Upplopp

Sv: Bilder från Klampenborg 25/5

Tyvärr inte :( Måste på jobb...

Hmm, borde nog ta och fundera över det. ;)

Det är mycket roligare att ta foto och dela med mig av dem :D

Jamen, där ser du. Hur svårt kan det vara ?
Är pengar ett problem, får jag rekommendera en olie-sheik eller två. :o

Haha, ja pengar lär bli ett problem när man står med egen häst och ett mindre zoo + sambo och lägenhet. Men va gör man inte för vännerna på Buke!! :D *ler*

Du råkar inte ha ett kort på Tropper (tror jag han hette) som vann ett av loppen?

Jag ska kolla, men jag vet inte, missade de två första loppen. Men jag ska kolla ikväll. :)

Men du jobbar inte söndagar! Förhoppningsvis i alla fall. Om inte får du ta dig till Göteborg på söndag.;)

Då kan du ta bilder av Creetown i full frihet!:p

Då har jag nog inte foto på det, alla löp va inte klara när vi körde, men ska kolla i alla fall. :)

Är sugen på att köra upp på söndag, får väl se vad sambon har planerat! ;)

Men du jobbar inte söndagar! Förhoppningsvis i alla fall. Om inte får du ta dig till Göteborg på söndag.;)

Då kan du ta bilder av Creetown i full frihet!:p[/QUOTE

"Årets Bild" ? :eek:

Men jag förstår tanken bakom.

Magrinette skulle vara tvungen att använda vidvinkeln och då kunne hon passa på att fota din Sune Sanslös i samma veva.

Jaha, du ! Det är bara till att bryta ihop och erkänna.

Haha, sambon bara tittade på mig som om jag var helt galen när jag frågade om vi skulle köra till Göteborg! :D

Lena 2005: Tyvärr hade jag ingen bild på Topper/Tropper (osäker på stavningen) :(

Sätt sambon på nå't karlgöra och åk upp med Camilla... hon lär göra utmärkta picknick-korgar.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 657
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Jag och min man drömmer om att bli med husky någon gång i framtiden. Inte den närmaste tiden, utan om ett antal år. Tanken är att skaffa...
2
Svar
26
· Visningar
5 371
Senast: Enya
·
Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
2
Svar
26
· Visningar
4 767
Senast: Roheryn
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 036
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V