Status
Stängd för vidare inlägg.
Har inte så värst många bilder på Eda i vuxen ålder men som kattunge fotades hon mycket. :rofl:
2ykckzr.jpg

2gsqqaa.jpg

När vi var nere i Karlskrona hos släkten blev soffan hennes domän..

rkabgp.jpg

Hon har varit mamma i drygt tre veckor till två super fina kattungar. Förmodligen en hane & en hona, som hennes egen mor fick. Var lite oroliga för hur hon skulle bli som mamma eftersom vi tycker att hon är så ung själv. Det visade sig att hon klarar moderskapet galant! :p
Förlossningen gick otroligt bra faktiskt.

2v9xge8.jpg

vgom54.jpg

Lite bilder på de små. :laugh:

Bilder från igårkväll:

Tassa i husses soffa (ja, när han inte är här är det Tassas soffa :D)

Missia i mattes nybäddade säng: "Jaså, kommer du och ska lägga dig? Ok, bara du ligger på rygg så jag får någonstans att sova"

Dvs jag hade Missia på magen nästan hela natten... jag har mao ont i ryggen idag :meh:

Lo ligger och ruvar. Hönapöna :p
20150507_094945_zpsmgzjyddd.jpg

Häromdagen fångade hon en ödla
IMG_20150503_115115_zpsyqxwfkhd.jpg

Klappa mig på magen, tack!
IMG_20150422_095356_zpscpnjiiyk.jpg

Isa gosar med sin stela kompis, lite lika är de :D.
20150420_164654_zpscoitqv10.jpg

Snart Lika stora. Undrar om Isa blir större än Lo. Isa är 11månader, Lo är snart 2år.
20150409_220236_zpsrxnzziwi.jpg

Jag vill med ha! Gud så underbart det vore, både för mig och katterna :love:

@athena_arabians Nej men, lunchlåda! Vilken snäll kisse du har!

Hela förra sommaren kom hon in med möss på morgonen... hon tyckte väl att matte åt för dåligt (vilket hon iofs hade rätt i) så hon ville ge mig frukost .

Slängde jag ut den på en gång kom hon direkt med en ny, typ: "Jaha, den förra dög inte så då tar jag väl en annan då" :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
276
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
355
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
679
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
421
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V