Status
Stängd för vidare inlägg.
Jättetrött kisse. (Och hon är rätt dålig på att hålla tungan innanför tänderna.)

zmo3fc.jpg

Jag har hört/läst att sköldpaddor med en exakt gräns mellan två färger på mitten av ansiktet kallas något särskilt (just nu är namnet poff borta ur skallen :banghead: har för mig att namnet kommer från någon grekisk myt...) och att det skulle kunna vara två embryon som hade "smält" ihop inne i mamman, typ två blir en. Myt eller sanning? :confused:

@Asko, det du tänker på är chimaera. Vet inte huruvida det är sant eller inte. Tror människor också kan vara det, och då har två uppsättningar DNA. :)

11260458_832270650189676_1604019091_n.jpg

Titta vad som går på teve! Alices nya favoritfilm kanske? :angel::D

Jag tror minsann att hon ska få namnet Mjuktass som andranamn då det skulle passa henne (dock inte av samma skäl som i filmen) och till äran av en badass tjej! :love::D

Åh, snart är det dags att hämta lillebror!!!! På lördag!!! :banana:Jag har varit o köpt en till kattlåda, jag tycker man ska ha så de kan gå samtidigt på varsin.... o så ingen ligger o jäklas o blockerar vägen (som hemma hos mamma innan hon skaffade en låda till) så det händer en olycka på golvet. På Konsum ligger ett paket från Supercat o väntar med två nya transportväskor. Det lustiga var att jag hittade en ryggsäck som heter Connor...:cool: precis som lillebror... nu börjar det nästan bli lite läskigt. Bellis får även hon en ryggsäck, båda går att bära i handen oxå såklart. :p Det blir lättare för mig att få med mig kissarna, iom att mina händer inte är som de ska pga fibron. :mad:

Längtar till lördag!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
276
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
355
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
679
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
421
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025