Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har världens mest exemplariska katter. Här är min jobbutsikt idag. Hon har trippat så fint med högt lyfta tassar över alla ömtåliga frösådder som står som svårforcerade och samtidigt ömtåliga hinder på vägen mot den soligaste platsen på mitt arbetsbord. Väl framme har hon klämt ner sig mellan krukan och fönstret med en försiktig tass vilandes i pelargonjorden. Inte en bruten stjälk har hon lämnat efter sig. Inte en endaste spilld jordsmula. Jag hade älskat henne lika mycket även om hon vält alltihop men det har alltid förundrat mig att de är så försiktiga. De har varit så sen de var små. Båda två. Nog pratat. En bildtråd var det ju...

FullSizeRender-8.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 152
Senast: Asko
·
Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
587
Senast: Filippa
·
Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
371
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
756
Senast: startpompe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kastrering av tik - erfarenheter?
  • Uppdateringstråd 31