Status
Stängd för vidare inlägg.
Den lille brune äter på vajrarna...
Det gör den lille grå också ibland, men jag tror han börjar fatta att det inte är ätbart.
Å andra sidan tuggade han i sig en hårsnodd (lyckan när man hittade den i kattlådan sen!) så man ska inte hoppas på för mycket... :p

Lika lömsk som alltid menar du väl? :D
Nja, han har inte tillräckligt innanför pannbenet för att kunna kallas lömsk ;)

Det gör den lille grå också ibland, men jag tror han börjar fatta att det inte är ätbart.
Å andra sidan tuggade han i sig en hårsnodd (lyckan när man hittade den i kattlådan sen!) så man ska inte hoppas på för mycket... :p

Kakan tyckte att det var roligt att spela banjo på vajrarna för ett tag sen. För det låter ju så roligt, och dessutom vaknar matte då!

Bellis har försökt tugga på vajrarna på våra solskydd på inglasningen utan framgång. Däremot kom hon med en råtta i käften igår, o sist jag såg den hängde den i ett snöre i dörrhålet... hmm... mycket riktigt, där hängde snöret. O_o

Åh, nu längtar jag tills lillebror kommer hem till oss!!!

13507_10153693760342542_6511963363145116274_n.jpg

Bellis har försökt tugga på vajrarna på våra solskydd på inglasningen utan framgång. Däremot kom hon med en råtta i käften igår, o sist jag såg den hängde den i ett snöre i dörrhålet... hmm... mycket riktigt, där hängde snöret. O_o

Åh, nu längtar jag tills lillebror kommer hem till oss!!!

13507_10153693760342542_6511963363145116274_n.jpg
Hängde hon upp en råtta i ett snöre? :o:laugh:

Typ brottplats nummer ett - någon har försökt dölja ett mord som ett självmord :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
276
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
355
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
679
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
421
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka