Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Apropå katt och bebis, kom att tänka på dig när jag såg det här.Isola gosar med gravidmagen (ungen försökte gosa tillbaka, blev en himla aktivitet):
Jösses, får du ha tvätten ifred?
Mina roligaste bilder på Brida (norsk skogkatt)... Riktig klätterapa
Roligast är det att köra rally i torkställningarna nattetid och busa med alla snören och tröjärmar Brukar vakna av att hela ställningen brakar ihop...Jösses, får du ha tvätten ifred?
Det roar sig mina katter med endast dagtid, nattetid är det stjäla täckena och/eller knuffa matte ur dubbelsängen som gäller. Jag har aldrig vetat tidigare hur vassa armbågar en liten katt kan ha, eller hur tunga de är när de inte nöjer sig med ett utan minst två täcken i en 180 säng.Roligast är det att köra rally i torkställningarna nattetid och busa med alla snören och tröjärmar Brukar vakna av att hela ställningen brakar ihop...
Det roar sig mina katter med endast dagtid, nattetid är det stjäla täckena och/eller knuffa matte ur dubbelsängen som gäller. Jag har aldrig vetat tidigare hur vassa armbågar en liten katt kan ha, eller hur tunga de är när de inte nöjer sig med ett utan minst två täcken i en 180 säng.
Är det där en ekorre förklädd (ganska dåligt) till katt?
Mina roligaste bilder på Brida (norsk skogkatt)... Riktig klätterapa
OH så vackra bilder!Igor och Göte
Tack!OH så vackra bilder!
Visade min mamma och hon sa att Igor såg lömsk ut - finns det ett par små horn där under pälsen?