Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag fyller Ellen hela två år! Det firar hon med att njuta av vårsolen.
CBq-2lAW8AId9g-.jpg

CBq-6ubUEAIye_h.jpg

CBq-3n4XIAACAV-.jpg

Hon har ju onekligen blivit lite större...
proxy.jpg

BK4vT09CEAAw3wb.jpg:large

Nu ska jag sluta bildbomba!

Roligast är det att köra rally i torkställningarna nattetid och busa med alla snören och tröjärmar :D:p Brukar vakna av att hela ställningen brakar ihop...
Det roar sig mina katter med endast dagtid, nattetid är det stjäla täckena och/eller knuffa matte ur dubbelsängen som gäller. Jag har aldrig vetat tidigare hur vassa armbågar en liten katt kan ha, eller hur tunga de är när de inte nöjer sig med ett utan minst två täcken i en 180 säng. :cautious:

Det roar sig mina katter med endast dagtid, nattetid är det stjäla täckena och/eller knuffa matte ur dubbelsängen som gäller. Jag har aldrig vetat tidigare hur vassa armbågar en liten katt kan ha, eller hur tunga de är när de inte nöjer sig med ett utan minst två täcken i en 180 säng. :cautious:

Det är otroligt hur mycket plats en tre kilos burma kan ta upp. :cautious: Jag har en 140 säng, en katt och det slutar alltid med att jag sover på en liiten del av sängen där jag riskerar att trilla av. När jag flyttar på mig, så flyttar Nikita med, sträcker ut sig mer, så vi börjar natten i mitten och slutar på kanten :p

"Tror du jag är sur? Nejdå, jag sitter bara här framför TVn och torkar mig efter att du förnedrat mig med att tvätta mig matte".

:meh: Missia var lite grinig efter vi hade kommit hem igår, tyvärr kissar/bajsar hon ofta på sig i buren och med tanke på pälsen är det tvätt som gäller. Det betyder i det här fallet två tvättar på mindre än en vecka :nailbiting: Fast hon är väldigt fin nu och det hjälpte enormt med fällningen! :D

Båda kissemissarna är ute nu och kollar upp sina ägor :love:

Tillägg: Normalt hoppar hon aldrig upp och sätter sig där... :cautious:

Det är jobbigt och vara ute på långpromenad i koppel med matte! Så när Baloo kom in satte han sig ner, lutade sig mot väggen och gäspade stort flera gånger :D :love: (och nej, han har inte så många tänder ;), bara fyra huggisar.. ).

1526107_10153266982170972_8201700032134798943_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
274
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
353
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
679
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
421
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka