athena_arabians
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhå, är det SÅ det ser ut när en katt försöker hypnotisera sin matte?"Feeeed meeee... NOW!"
Jag fick'an tillslut
Och så Sauron
Åh tack snälla!så fina båda två! men Suaron är nog den läckraste katt jag sett på bild (sen är jag ju självklart mest kär i mina pälsklingar )
Lite nytt på dom
Lycko...
"lådan krmpte när jag gick i"
aktivering/motionering
en normal bild hittade jag på honom
Lova
(efter bad)
Lysa som bor på landet hos min mamma nu njuter av att få gå ut i vårsolen (haft gården där som andrahem o varit där endel helger senhon var liten, och insåg i höstas att hon trivs bättre där i det stora huset, där det dels är mer yta att springa o upptäcka o jaga flugor på och dels har hela övervåningen att vara på när farliga främlingar kommer, jag har ju pga sjukdom hemtjänst och i en liten lägenhet o främmande människor så tyckte hon inte om när de kom... och efter att vi varit på besök på landet en helg och hon tagit en mus i huset sa min mamma tydligt och bestämt att Lysa skulle bo där och att jag inte fick ta med henne hem ;-).. men somsagt Lysa stortrivs.
Lycko bjuder på en film också
också skulle Lova på en film... men lycko visar vem som hör hemam framför kameran.....
en till på Lova
Ååååååh!
Idag har vi skrivit tingningsavtal på denna lilla skönheten (norsk skogkatt)
Får man ingen mat med mer subtila påpekanden får man visa med hela handen
Jag behöver nästan aldrig vara ensam vid skrivbordet
Knaskatt
Chokladtass
Då skulle jag inte sitta här Men han är så duktig i badet, tror nästan han tycker handdukstorkningen är mer förnedrande@Linta
Om blickar kunde döda!