Lider med dig!Så där vill jag också göra! Istället är jag instängd i ett förråd utan fönster och solen lyser för fullt ute
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lider med dig!Så där vill jag också göra! Istället är jag instängd i ett förråd utan fönster och solen lyser för fullt ute
Alltså, min hemliga crush på Iso vet inga gränser . Typ sötaste katten jag någonsin sett !
Så vacker och söt
Ja, de har varit tillsammans en vecka ungefär. Det går bättre och bättre. Alice är fortfarande lite rädd och Sally pendlar mellan att leka med henne och fräsa åt henne. Men det går åt rätt håll .Så vacker och söt
Har hon fått träffa sina nya rumskamrater ännu?
Fick precis minst 10 hål i tänderna, så söt!
Åh du får uppdatera med lite flera bilder på dem Har allt gått bra med dem?Mina tre utekatter som föddes förra sommaren är nu stora, här ligger Aramia och lapar sol i det fina vårvädret.
Åh du får uppdatera med lite flera bilder på dem Har allt gått bra med dem?
Åh de är fortfarande sådär nätta i ansiktena! Blir nästan avundsjukAlla mår bra, Athos är störst men lite försiktigare än Porthos som gör skäl för sitt namn och slukar allt utan urskiljning och sen lilla musketösen Aramia.
Hade dem först inne men de blev för vilda så jag tog en chans och släppte ut dem igen och det fungerade bra. De har inte blivit skyggare utan så fort det vankas mat så kommer de fram och fjäskar allt vad de kan, annars tar de ingen som helst notis om mig hur mycket jag än kallar på dem. Otroligt snälla och använder aldrig någonsin klor eller tänder när man tar upp och klappar dem, förutom att de sätter klorna i byxtyget förstå. Bäst gillar de att bli kliade på magen då lägger de sig på rygg och blundar samtidigt som framtassarna rör sig fram och tillbaka.
De har blivit precis som jag ville ha dem, tillräckligt tama för att man skall kunna hantera dem men ändå vilda nog att helt leva för jakt på möss och råttor.
Athos
Porthos
Aramia
Hönsen och katterna verkar gilla varandra! Jag vet inte om det är så att hönsen när de går och sprätter bland löven ibland skrämmer upp en liten mus eller om det är något annat men faktum är att det är ganska ofta man ser någon katt mitt bland hönsen och hönsen har heller inget emot det.Åh de är fortfarande sådär nätta i ansiktena! Blir nästan avundsjuk
Låter som att de mår utmärkt i paradiset, vad underbart!
Om jag inte minns fel så har du höns va? Vad tycker de om varandra?
Just det, jag såg någon video på en katt som inte vågade äta sin mat då hönsen ville ha den Man tycker ju att katter > höns men tydligen inteHönsen och katterna verkar gilla varandra! Jag vet inte om det är så att hönsen när de går och sprätter bland löven ibland skrämmer upp en liten mus eller om det är något annat men faktum är att det är ganska ofta man ser någon katt mitt bland hönsen och hönsen har heller inget emot det.
Däremot funkar det inte att ge katterna mat så att hönsen ser det för då går de till attack direkt och försöker stjäla katternas mat.
Måste fråga, har sett detta idag men inte begripigt det vad rockar man sockorna för idag?Siri var med och #rockasockor idag!
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=93&artikel=6121608Måste fråga, har sett detta idag men inte begripigt det vad rockar man sockorna för idag?
Det är ett evenemang som uppmärksammar Downs Syndromdagen imorgon och genom att gå i olikfärgade strumpor idag och imorgon hjälper man till att hylla olikheter och bidra med färg till världen. Var ett initiativ från en 10-årig tjej vars syster har Downs syndromMåste fråga, har sett detta idag men inte begripigt det vad rockar man sockorna för idag?