Status
Stängd för vidare inlägg.
"Hm, försöker hon förgifta mig med en dålig räka? :cautious: Hon vet inte att jag genomskådat henne, hon skulle bara veta vad det är för någonting i gnagarna jag försöker truga i henne." O_o

10403407_910185179033965_4219989290768232583_n.jpg

Vilken vacker mörk röd färg på dessa katter !

Vi ska skaffa en lillebror åt Bellis.. den tilltänkta är typ 4 veckor bara, så det tar ett tag, men om 2 veckor ska vi åka o träffa de två kullarna med brittbebisar vi har kandidater i :) Jag behöver nog inte säga att jag är kär i flera stycken... :angel: Men det är faktiskt speciellt en kille som fångat mitt hjärta. Vi får se om den känslan kvarstår när man träffat dem. :banana:

Här kommer till sist lite riktiga kamerabilder tagna av mig på min Lumi. Ljuset var lite dåligt, men vi gjorde det bästa av situationen. Jag är så kär i henne så jag hade kunnat visa hur många bilder som helst, men det kanske får räcka med 4. Jag kan ju inte barrikera tråden fullständigt :love:.

:banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 152
Senast: Asko
·
Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
587
Senast: Filippa
·
Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
371
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
756
Senast: startpompe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka