Status
Stängd för vidare inlägg.
"Hm, försöker hon förgifta mig med en dålig räka? :cautious: Hon vet inte att jag genomskådat henne, hon skulle bara veta vad det är för någonting i gnagarna jag försöker truga i henne." O_o

10403407_910185179033965_4219989290768232583_n.jpg

Vilken vacker mörk röd färg på dessa katter !

Vi ska skaffa en lillebror åt Bellis.. den tilltänkta är typ 4 veckor bara, så det tar ett tag, men om 2 veckor ska vi åka o träffa de två kullarna med brittbebisar vi har kandidater i :) Jag behöver nog inte säga att jag är kär i flera stycken... :angel: Men det är faktiskt speciellt en kille som fångat mitt hjärta. Vi får se om den känslan kvarstår när man träffat dem. :banana:

Här kommer till sist lite riktiga kamerabilder tagna av mig på min Lumi. Ljuset var lite dåligt, men vi gjorde det bästa av situationen. Jag är så kär i henne så jag hade kunnat visa hur många bilder som helst, men det kanske får räcka med 4. Jag kan ju inte barrikera tråden fullständigt :love:.

:banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
273
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
353
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
677
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
421
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025