Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags för en liten bildbomb på Isac:
EMT_2821.jpg

EMT_2837.jpg

EMT_2860.jpg

EMT_2893.jpg

EMT_2920.jpg

// Niikon92

Proaktiv katt säljes billigt. Säljaren betalar gladeligen porto vid snabb affär. Lider av polyfagi (katten själv hävdar dock svält), men denna är lättbehandlad då katten själv tar initiativ till behandling :meh:.

9nnX4UG.jpg

• Plus 4 påsar runt omkring på golvet i lägenheten :wtf:
  • OCH TVÅ I SÄNGEN :arghh:

Katten kan även avhämtas här, utan extra kostnad:
PZdO0xJ.jpg

Tips på hur man får bort kattmatsfläckar (och stank!) från soffa :meh:?

Proaktiv katt säljes billigt. Säljaren betalar gladeligen porto vid snabb affär. Lider av polyfagi (katten själv hävdar dock svält), men denna är lättbehandlad då katten själv tar initiativ till behandling :meh:.

9nnX4UG.jpg

• Plus 4 påsar runt omkring på golvet i lägenheten :wtf:
  • OCH TVÅ I SÄNGEN :arghh:

Katten kan även avhämtas här, utan extra kostnad:
PZdO0xJ.jpg

Tips på hur man får bort kattmatsfläckar (och stank!) från soffa :meh:?
:eek:
Uppenbarligen ett fall av djurmisshandel då den där stackars katten faktiskt svälter! :cautious:

Men hjälp, dags för ett hänglås till kylskåpet? :laugh:

Öh, hade ni tänkt att det ska sova en människobebis där?! Tror det kan bli svårt, det är någon som mutat in sängen redan :rofl: :rofl:

Fint gap fö :D

Jag räknar kallt med att nyhetens behag hunnit klinga av innan människobäbisen kommer. När allt kommer kring är det jag som varit den primära sovplatsen nattetid de senaste tio åren. :p

Dessutom är Isola fullkomligt livrädd för människor som inte kan gå eller prata, så om vi bara får dit människobäbisen en gång lär hon inte gå nära på ett tag...

Kakan tycker om sin lillebror.
Hon intog en annan taktik för ett tag sen, den gick ut på att när han tittade på henne pep hon och for iväg. Så då slutade han vara rädd för henne. Nu leker dom ihop, sover ihop, tvättar och myser :love:

11047013_957703620915832_1826128950_n.jpg

Åh, schmusekatterna :love: :love:

Boll då? Har hon blivit lite vänligare mot chokladinkräktaren? :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
273
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
353
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
677
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
421
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025