Status
Stängd för vidare inlägg.
Aha, smart med durkslag! :idea: Synd att jag byter vatten i toaletten och inte i köket :p
Är nyfiken, hur upptäckte du att hon gillade ha grejs i vattnet? Jag undrar om min skulle göra det ... :cautious:

Hahaha, det visste jag inte. Bara lade ner några prydnadstenar som hörde till vasen (skålen) om hon inte drack så kunde jag bara fiska upp dem igen, ditto näckrosen (har såklart andra vattenskålar på andra ställen utan någonting i som hon kunde dricka ur). Men eftersom hon ignorerade båda och drack glatt och törstigt, så lät jag dem vara eftersom jag ville pigga upp vattenskålen :D

Linus
11025665_902468029805680_82158188999011315_n.jpg

Meeeen så fin!! Vad är det för ras?
Orientaliskt korthår :)

Sötparabolöron! :love: Vad sa Boll då? :p
Hon låtsas att han inte existerar :rofl:

Hihi han ser lite lätt skelögd ut på första bilden :D Fin liten chokladbakelse! :love:
Säg inte sådär! ;) Han får inte skela om han ska funka på utställning.
Men skulle det bli en skelögd varelse får han vara heltidssällskapsdjur istället :D

Så länge han är med mig eller pojkvännen så är han lugn och säker. Blir han lämnad ensam (dvs att vi går till ett annat rum och han inte blir buren dit) så sitter han och vrålar :rofl:
Golvet är läskigt, för där finns två sura tanter ibland.
:D
Han ser ju jättesöt ut! :love: De två sura tanternas hjärtan kanske smälter snart av sötheten? :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
273
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
353
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
677
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
421
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025