Status
Stängd för vidare inlägg.
:D
Han ser ju jättesöt ut! :love: De två sura tanternas hjärtan kanske smälter snart av sötheten? :angel:
Kakan har försökt leka med honom igår kväll. Men hon är så jäkla korkad :p
Först morrade hon åt honom så fort hon såg skymten av honom. Hon har varit framme och fräst flera gånger. Men så igår kom hon på att han nog skulle kunna vara rolig att leka med (dvs när han for omkring och dribblade någon leksak över golvet). Så hon dundrade fram likt en elefant med studsbollar under fötterna, varpå han givetvis blev livrädd och fräste, med reaktionen att Kakan blev sur. Grattis, eller nåt :p

Kakan har försökt leka med honom igår kväll. Men hon är så jäkla korkad :p
Först morrade hon åt honom så fort hon såg skymten av honom. Hon har varit framme och fräst flera gånger. Men så igår kom hon på att han nog skulle kunna vara rolig att leka med (dvs när han for omkring och dribblade någon leksak över golvet). Så hon dundrade fram likt en elefant med studsbollar under fötterna, varpå han givetvis blev livrädd och fräste, med reaktionen att Kakan blev sur. Grattis, eller nåt :p
Saknas lite finess :angel::D

11046978_627293534081904_1086261142380056832_n.jpg

När man inte får sova med de andra katterna (surisar...) så tar man deras säng!! :devil:

Kanske får köpa en till, ;)

Socker sniffar vårens första luft :D
P3080061.jpg

Vad roligt det skulle vara att kunna gå ut med honom ordentligt i och med att han är så nyfiken och gärna är med när ytterdörren öppnas. Men när man då tror att han skulle vilja gå ut så springer han och håller sig undan när selen tas fram... :confused: Får jag väl på selen är han mycket fjantigare än på fri tass, han tar sig typ till trappen utanför ytterdörren innan han blir skrämd av minsta ljud och vill in igen. :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
273
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
353
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
677
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
421
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Födda-24