Status
Stängd för vidare inlägg.
Liten ynklig en.. Men väldigt pigg till skillnad mot hur gizmo var! Vi har sovit tillsammans i soffan för jag själv mådde skit..

Tratten är alldeles för stor så hon får av sig den på en gång, har haft henne utan sen hon kom men inatt får det bli den här fina bodyn vi gjorde av ett par leggings.. Får se hur det går!

Senast ändrad:
Liten ynklig en.. Men väldigt pigg till skillnad mot hur gizmo var! Vi har sovit tillsammans i soffan för jag själv mådde skit..

Tratten är alldeles för stor så hon får av sig den på en gång, har haft henne utan sen hon kom men inatt får det bli den här fina bodyn vi gjorde av ett par leggings.. Får se hur det går!

Snutten då :love:
Hon ser ut som en miniatyr intill skålarna, min hjärna ville tolka dom som att dom hade samma storlek som skålar avsedda för katt, innan jag kom på att det måste vara större än så :p

Snutten då :love:
Hon ser ut som en miniatyr intill skålarna, min hjärna ville tolka dom som att dom hade samma storlek som skålar avsedda för katt, innan jag kom på att det måste vara större än så :p

Haha ja :D Hundens skålar, även om Iso helst dricker vatten där och snor åt sig en och annan matbit ibland ;)

Bellis har fått present :)

https://instagram.com/p/zZhzQMKdoz/?modal=true

Liten tröttis <3

11021150_10153599980752542_6660492778813976732_n.jpg

Bellis är bortskämd... hon fick present idag igen..... nu kanske man inte behöver vrida på kranen i handfatet varje gång man går på toa... o så kanske man får ha akvariet i fred...

Hon fyller 3 år i juni :) Köpte den här tunneln på Rusta för 60 kr. Tyckte det var lite onödigt att betala nästan tre gånger så mycket på djuraffären :) Lägger hellre de pengarna på en sån här mojäng till fröken...

10981358_10153603377567542_866301372102693486_n.jpg

Vi har myst här hemma hela dagen idag. Jag mår skit, antagligen influensan, så vet inte var jag ska ta vägen riktigt.

Iso verkar må bra. Äter blötmat då och då, sover mest, går på lådan osv. Det bästa är när man slipper bodyn och kan tvätta sig noooga! Metacam har vi fått utskrivet och gav idag vid lunch, 5 dagar ska vi ge det.

Bellis är bortskämd... hon fick present idag igen..... nu kanske man inte behöver vrida på kranen i handfatet varje gång man går på toa... o så kanske man får ha akvariet i fred...

Hon fyller 3 år i juni :) Köpte den här tunneln på Rusta för 60 kr. Tyckte det var lite onödigt att betala nästan tre gånger så mycket på djuraffären :) Lägger hellre de pengarna på en sån här mojäng till fröken...

10981358_10153603377567542_866301372102693486_n.jpg

Hmm, jag ska nog in till stan idag eller imorgon... det kanske blev en till affär att besöka! :D

Oh, kollade precis på hemsidan, den är nedsatt just nu, 49:- :up:

Måste bara få visa Nikitas ny smultronställe. Jag vet, kitsch as hell :o, men den förbaskade katten dricker ur vattenskålen vilket är mer än hon någonsing gjorde ur sin fontän. Och jodå har kollat med säljaren att näckrosen är gjord helt i ofarliga material. Och hon har uppenbart inga problem med att ampelliljan står bredvid.

20150221_153424_zpsqax4oio0.jpg

43011054-c5b2-44ad-8437-905cdc9e3e2f_zpsueqaukx0.jpg

20150221_153357_zpsxazzgolw.jpg

Måste bara få visa Nikitas ny smultronställe. Jag vet, kitsch as hell :o, men den förbaskade katten dricker ur vattenskålen vilket är mer än hon någonsing gjorde ur sin fontän. Och jodå har kollat med säljaren att näckrosen är gjord helt i ofarliga material. Och hon har uppenbart inga problem med att ampelliljan står bredvid.

20150221_153424_zpsqax4oio0.jpg

43011054-c5b2-44ad-8437-905cdc9e3e2f_zpsueqaukx0.jpg

20150221_153357_zpsxazzgolw.jpg
Kräsen kisse - det ska vara en fin damm med lite stenar, lite fiskar och näckrosor och inget mindre än så minsann :mad::rofl::D:love:
Men vad fint det blev! Måste dock vara lite pilligt med stenarna när man ska byta vatten :o
Kanske man skulle piffa upp kattens vattenskål också :idea::D

Kräsen kisse - det ska vara en fin damm med lite stenar, lite fiskar och näckrosor och inget mindre än så minsann :mad::rofl::D:love:
Men vad fint det blev! Måste dock vara lite pilligt med stenarna när man ska byta vatten :o
Kanske man skulle piffa upp kattens vattenskål också :idea::D

Tack för komplimangen! Inte så pilligt faktiskt, använder ett vanligt durkslag när jag häller ut vattnet och byter, sedan ner med stenarna igen innan jag fyller på nytt vatten :) och jodå myyyycket kräsen liten prinsessa är hon min älskling. Roligt att pimpa lite även om det är mest för egen skull ;)

Tack för komplimangen! Inte så pilligt faktiskt, använder ett vanligt durkslag när jag häller ut vattnet och byter, sedan ner med stenarna igen innan jag fyller på nytt vatten :) och jodå myyyycket kräsen liten prinsessa är hon min älskling. Roligt att pimpa lite även om det är mest för egen skull ;)
Aha, smart med durkslag! :idea: Synd att jag byter vatten i toaletten och inte i köket :p
Är nyfiken, hur upptäckte du att hon gillade ha grejs i vattnet? Jag undrar om min skulle göra det ... :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
271
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
351
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
677
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
419
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka