Status
Stängd för vidare inlägg.
Kattpojken :love:

10986070_1377998319181305_1862241702_n.jpg

10932644_354350594758145_1581768873_n.jpg

10838323_783681828368537_511255856_n.jpg

10838572_789061654464700_800381770_n.jpg

Måste ju slänga in bilden på vår (min) kämpe, fyller i år 6 år och trotts att han är otroligt allergisk emot det mesta i matväg så lever han dagen som han kan. Idag så har han äntligen kunnat få lite mat från bordet utan att bli svårt sjuk.
Min fina kämpe.
Vill inte ens tänka på hur mycket vi lagt ut i veterinärkostnader + veterinär foder sedan han kom till oss. 3 år av undersökningar och problem. Idag en glad kille som trotts att han tappar sin päls och mer ser ut som ett skabbigt lite troll än katt fortfarande hänger med.:love:
En Silver shaded Perser hanne för er som undrar, går under smeknamnet: Mammas lilla hjärta :love:
SavedPicture-201410510549.jpg

Jag jobbar hemma. Katterna tänker bara på sitt eget välmående och kunde inte bry sig mindre om mitt ergonomiska lidande. Här är Kiwi sur över att Malla tagit bästa platsen. Jag ligger kaffesugen och trött i armarna efter att ha skrivit länge med tangentbordet på bröstet i axelhöjd.

FullSizeRender-2.jpg

Vi har tingat kattunge :love: Lila Brittiskt Korthår, 4 veckor på bilden leveransklar i April.
Mycket lovande liten sak; hoppas han fortsätter att utvecklas i rätt riktning!

Fabian03_zps0f2e3cc2.jpg

(hopplöst att fotografera, lite mörkt och lillen var jättenyfiken på allt).

wpid-wp-1423821170072.jpeg

Titta vad som kom i mms från uppfödaren för några dagar sedan! Min tingade chokladkatt och hans syster kalasar på rå kyckling.
Det är så himla roligt att få små uppdateringar längs vägen, när jag inte har möjlighet att åka och hälsa på igen förrän han ska hämtas (två veckor kvar nu!!)

Nej men oj, här får min lilla katt också leta sig in, en av dem i varje fall.
Källa Lycka's Pitou Nofu Lila Tabby Maskad Helig Birma Hanne (kastrat) 2 år i år. Vart kastrerad då ena testikeln låg i magen = inte godkänd för avel :banghead:. Men lika fin ändå :love:.
Pitou-kärlek.jpg

Pitou-pose.jpg

Nääh måste kasta in en bild på min kärlek no 1 också :love:
S*Machilla's Federico Silver Shaded Perser hane 6 år i år, kämpar på med en dålig mage som aldrig blir bra. :cry:
Fredde.jpg

fredde-kärlek.jpg

Så mycket kärlek åt den här katten, 6 års kämpande. Kämpar fortfarande för att min prins ska ha många år kvar på jorden.:love::cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
271
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
351
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
677
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
419
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka