athena_arabians
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhå, är det SÅ det ser ut när en katt försöker hypnotisera sin matte?"Feeeed meeee... NOW!"
![]()
Jag fick'an tillslut
![]()
Och så Sauron
![]()
Åh tack snälla!så fina båda två! men Suaron är nog den läckraste katt jag sett på bild (sen är jag ju självklart mest kär i mina pälsklingar)
Lite nytt på dom
Lycko...
![]()
"lådan krmpte när jag gick i"
![]()
![]()
![]()
aktivering/motionering
![]()
en normal bild hittade jag på honom
![]()
Lova
![]()
![]()
![]()
(efter bad)
![]()
Lysa som bor på landet hos min mamma nu njuter av att få gå ut i vårsolen (haft gården där som andrahem o varit där endel helger senhon var liten, och insåg i höstas att hon trivs bättre där i det stora huset, där det dels är mer yta att springa o upptäcka o jaga flugor på och dels har hela övervåningen att vara på när farliga främlingar kommer, jag har ju pga sjukdom hemtjänst och i en liten lägenhet o främmande människor så tyckte hon inte om när de kom... och efter att vi varit på besök på landet en helg och hon tagit en mus i huset sa min mamma tydligt och bestämt att Lysa skulle bo där och att jag inte fick ta med henne hem ;-).. men somsagt Lysa stortrivs.
![]()
Lycko bjuder på en film också
också skulle Lova på en film... men lycko visar vem som hör hemam framför kameran.....
en till på Lova
Ååååååh!![]()
Idag har vi skrivit tingningsavtal på denna lilla skönheten(norsk skogkatt)
Får man ingen mat med mer subtila påpekanden får man visa med hela handen
![]()
Jag behöver nästan aldrig vara ensam vid skrivbordet
![]()
Knaskatt
![]()
Chokladtass
![]()
Då skulle jag inte sitta här