Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag är herr brun billig. Han är helt jäkla galen, förstår inte hur han orkar. Han flyger omkring som en missil i lägenheten, Kakan hinner inte med. Och om datorn står i vägen när den är i mattes knä? då tar man en lätt mellanlandning på skärmen och studsar vidare.
Han är som Tiger (i Nalle Puh) efter ett vansinnigt stort koffeinintag.

xida_5874.jpg

(den här bilden är inte tagen idag, jag tänker inte ens försöka fota ett brunt streck)

@cili Känner igen det där med billig katt, mina ena är totalt knäpp just nu. Kutar runt som en galning, skriker och kör gärna mellanlandning rak på tangentbord/mage när hon kutar omkring.

Bjuder på en bild från när vi var ute på äventyr häromdagen, Pri tyckte det var kanon kul och klättrade i träd, spanade på fåglar och åt diverse småkryp. Crypto var däremot totalt förskräckt och låg i mitt knä och skakade.

11117187_1382743945386372_1776292428_n.jpg

Tungan ute! Smasken med småkryp som man kan gräva fram i gräset. Älskade underbara katt :love:

Ellen har tagit över min gamla gosedjurskanin.
CC-gHnaVIAA9xZt.jpg

Härom dagen var hon inte överförtjust i tanken på att jag skulle till stallet och lämna henne ensam.
CC-gTvwWAAAFRtl.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
276
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
355
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
679
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
421
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur