Status
Stängd för vidare inlägg.
Jättetrött kisse. (Och hon är rätt dålig på att hålla tungan innanför tänderna.)

zmo3fc.jpg

Jag har hört/läst att sköldpaddor med en exakt gräns mellan två färger på mitten av ansiktet kallas något särskilt (just nu är namnet poff borta ur skallen :banghead: har för mig att namnet kommer från någon grekisk myt...) och att det skulle kunna vara två embryon som hade "smält" ihop inne i mamman, typ två blir en. Myt eller sanning? :confused:

@Asko, det du tänker på är chimaera. Vet inte huruvida det är sant eller inte. Tror människor också kan vara det, och då har två uppsättningar DNA. :)

11260458_832270650189676_1604019091_n.jpg

Titta vad som går på teve! Alices nya favoritfilm kanske? :angel::D

Jag tror minsann att hon ska få namnet Mjuktass som andranamn då det skulle passa henne (dock inte av samma skäl som i filmen) och till äran av en badass tjej! :love::D

Åh, snart är det dags att hämta lillebror!!!! På lördag!!! :banana:Jag har varit o köpt en till kattlåda, jag tycker man ska ha så de kan gå samtidigt på varsin.... o så ingen ligger o jäklas o blockerar vägen (som hemma hos mamma innan hon skaffade en låda till) så det händer en olycka på golvet. På Konsum ligger ett paket från Supercat o väntar med två nya transportväskor. Det lustiga var att jag hittade en ryggsäck som heter Connor...:cool: precis som lillebror... nu börjar det nästan bli lite läskigt. Bellis får även hon en ryggsäck, båda går att bära i handen oxå såklart. :p Det blir lättare för mig att få med mig kissarna, iom att mina händer inte är som de ska pga fibron. :mad:

Längtar till lördag!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 154
Senast: Asko
·
Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
587
Senast: Filippa
·
Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
371
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
756
Senast: startpompe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka