Status
Stängd för vidare inlägg.
Socker och Anton i full symbios, tror de försöker visualisera Yin och yang. :D

DSC_0007.jpg

Svanstippen som sticker fram är Sockers (till vänster), och jag förstår inte hur han lyckades med det utan att vika den dit. ;)

@Pazuzu Förlåt men kan du peka ut var Antons (det är väl den svarta?) ögon och nos är? :o Inte lätt med mörk bakgrund, det enda jag ser får det att se ut som att Socker myser med ett svart pälsskinn :angel::o

Om du nu inte faktiskt döpte ett svart pälsskinn till Anton ;)

@Asko
Haha, han lyckades väl med sitt kamouflage! :D

Nosen befinner sig precis i vinkeln där benet möter kroppen. Ögonen ser man inte, utan de två ljusa fläckarna en bit ovanför nosen är de där lite mindre hårfagra fläckarna framför öronen.

@athena_arabians Och jag behöver nya glasögon, kanske detta är ännu ett tecken på det :D

För, tyvärr, hur mycket jag än försöker så kan jag inte se det @Pazuzu :o Jag tror att jag ser nosen och de där mindre hårfagra områdena, men jag får liksom inte ihop det! :angel::p

@Asko
För att du ska slippa fundera på hur det hänger ihop kanske bilden som togs efter ur en lite annan vinkel kan hjälpa. Hoppas den ger lite mer klarhet i saken så att du inte blir galen på kuppen. :D

DSC_0008.jpg

@gul_zebra Söta Igor är ju upptagen så jag kan ta brorsan med den söta pussmunnen :love: Han ser ut som silversvart(hette det inte så?)?
Edit: Råkade komma på ett namn också :o Sigge! :love: ... Nu måste jag hålla mig härifrån ett tag.

Och den där första bilden av Igor..!! :love:

@gul_zebra Söta Igor är ju upptagen så jag kan ta brorsan med den söta pussmunnen :love: Han ser ut som silversvart(hette det inte så?)?
Edit: Råkade komma på ett namn också :o Sigge! :love: ... Nu måste jag hålla mig härifrån ett tag.

Och den där första bilden av Igor..!! :love:

Jag skulle säga att 'pussmunnen' är svartsmoke. :)
Sjukt söta är de i alla fall!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
968
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
842
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
26 27 28
Svar
543
· Visningar
12 847

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter

Hästrelaterat