Status
Stängd för vidare inlägg.
Socker och Anton i full symbios, tror de försöker visualisera Yin och yang. :D

DSC_0007.jpg

Svanstippen som sticker fram är Sockers (till vänster), och jag förstår inte hur han lyckades med det utan att vika den dit. ;)

@Pazuzu Förlåt men kan du peka ut var Antons (det är väl den svarta?) ögon och nos är? :o Inte lätt med mörk bakgrund, det enda jag ser får det att se ut som att Socker myser med ett svart pälsskinn :angel::o

Om du nu inte faktiskt döpte ett svart pälsskinn till Anton ;)

@Asko
Haha, han lyckades väl med sitt kamouflage! :D

Nosen befinner sig precis i vinkeln där benet möter kroppen. Ögonen ser man inte, utan de två ljusa fläckarna en bit ovanför nosen är de där lite mindre hårfagra fläckarna framför öronen.

@athena_arabians Och jag behöver nya glasögon, kanske detta är ännu ett tecken på det :D

För, tyvärr, hur mycket jag än försöker så kan jag inte se det @Pazuzu :o Jag tror att jag ser nosen och de där mindre hårfagra områdena, men jag får liksom inte ihop det! :angel::p

@Asko
För att du ska slippa fundera på hur det hänger ihop kanske bilden som togs efter ur en lite annan vinkel kan hjälpa. Hoppas den ger lite mer klarhet i saken så att du inte blir galen på kuppen. :D

DSC_0008.jpg

@gul_zebra Söta Igor är ju upptagen så jag kan ta brorsan med den söta pussmunnen :love: Han ser ut som silversvart(hette det inte så?)?
Edit: Råkade komma på ett namn också :o Sigge! :love: ... Nu måste jag hålla mig härifrån ett tag.

Och den där första bilden av Igor..!! :love:

@gul_zebra Söta Igor är ju upptagen så jag kan ta brorsan med den söta pussmunnen :love: Han ser ut som silversvart(hette det inte så?)?
Edit: Råkade komma på ett namn också :o Sigge! :love: ... Nu måste jag hålla mig härifrån ett tag.

Och den där första bilden av Igor..!! :love:

Jag skulle säga att 'pussmunnen' är svartsmoke. :)
Sjukt söta är de i alla fall!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
155
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
456
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
434
Senast: Lejd
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
548
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka