Status
Stängd för vidare inlägg.
Lo verkar inte ha någon ryggrad :o
DSC_2181_zps0f4f9b9b.jpg

Singha tog premiärfångst igår, matte mycket stolt. Hon stod och jama utanför dörren och förstod inte varför jag inte släppte in henne, usch. Hon fick ge upp och springa in i ladugården och slakta den. RIP musen.
10349977_10152127537671864_220523907107308235_n.jpg

Såhär ser det ofta ut på mina hundpromenader. Lite lätt störande när de bestämmer sig för att hänga på, vill ju inte ha med dom alltför långt bort så de går vilse eller går för nära nån väg. När jag försökt schasa bort dom när jag inte tyckt att dom ska gå längre har dom mest blängt lite surt på mig, inte vandrat hemåt. Har resulterat i att jag och hundarna ofta fått avbryta våra tilltänkta långpromenader och ta korta promenader i närområdet *suck*. (Det är en cykelväg på bilden, vi har som tur var en bra bit till närmsta väg). Ser dock lite roligt ut när folk cyklar förbi och jag är ute och går med mina "fyra" hundar.
DSC_2186_zpsdc4d05a0.jpg

@*tove* Vad gulligt att de vill hänga med :love: även om jag förstår att det kan bli lite jobbigt ibland :D Du kan ju stänga in dem när du vill gå på en rejäl långpromenad med hundarna?

Sötkatten var något skeptisk till mobilkameran, men hon låg med huvudet mot min arm och spann så högt och var SÅ glad i gårkväll.
10354439_258931394289241_1450251256_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
968
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
26 27 28
Svar
552
· Visningar
12 872
Senast: Scandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila