Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder #2

Jag vet vad skillnaden på vad som görs är men jag trodde inte det skulle få effekt efter. Hade missat att hormonerna fortfarande var igågn.
Får dubbelkolla det med dem.
står kastrering och på den ena måste allt ha avlägsnats eftersom den var inflammerad.

Senast ändrad:

Senaste nytt på Hollie
Sambon tog en hel radda bilder när hon lekte, men jag vet inte riktigt var han gjorde av dem..

Idag ska hon få en ny fjädervippa, har stora förväntningar på den :D

Nu fick jag resten av bilderna! Måste bara få visa några konster :p
G2j6X8g.jpg

yijvtCg.jpg

Z76U3z2.jpg

Smokie var inte riktigt lika engagerad ;)
43fdhOu.jpg

Haha, vippan ser ju ut att vara uppskattad av den ena i alla fall.

Senaste bilden på min lilla Sally. Hon var still i säkert två sekunder. Hon är helt hopplös. Kommer man mer än tre meter från henne börjar hon åma sig och rulla runt. Försök fota en rullande katt :)

Nämen gick du förbi idag också? Nästa gång kan du komma fram och ropa på mig, Monika :) Jag brukar dyka upp i morgonrock förvisso, en varning bara ;)

Nämen gick du förbi idag också? Nästa gång kan du komma fram och ropa på mig, Monika :) Jag brukar dyka upp i morgonrock förvisso, en varning bara ;)

Haha :D jag går förbi nästan varje dag då jag går ut med en hund på vardagarna när dennes matte jobbar :)

Å så e jag oändligt blyg pga en gravt hörselskada :o

Senast ändrad:

kl

Håller koll på råttorna vid utdelning av äggula. Vet inte hur jag fick till mascaran på honom dock :p

goumlte-1.jpg

Göte fick en kattmyntaboll

DSC_0042.jpg

kl

Håller koll på råttorna vid utdelning av äggula. Vet inte hur jag fick till mascaran på honom dock :p

goumlte-1.jpg

Göte fick en kattmyntaboll

DSC_0042.jpg

Jag kollade på en sådan boll, är det meningen att de ska ätas ( :o )? Håller de för tänder?=) Våra skulle nog få för sig att äta de xD

Ätas ska de nog inte nej :p Ingen aning om hållbarheten, min grabb har inte tuggat på den. Men den är ihålig med en pingla i så jättehållbar lär den inte vara antar jag, däremot håller den för att kastas och sådär så inte jättelätt att ha sönder heller. Antar att det är typ en plastboll eller nåt täckt av kattmynta bara. Hur som helst är det ju inte dyrt att testa ;)

Jag har tre stycken. De var intressanta i två dagar, nu är det tråkiga bollar som knappt doftar kattmynta längre...

Ser ut som att de ska smula en massa när de far runt? Har varit nära att köpa en och testa men blivit osäker eftersom jag tycker det räcker med kattsanden som dräller överallt.:p

Ser ut som att de ska smula en massa när de far runt? Har varit nära att köpa en och testa men blivit osäker eftersom jag tycker det räcker med kattsanden som dräller överallt.:p

Nej, de fäller inget av att bara rulla runt. Tanken är ju att katten ska gnaga på den och en modell av dessa bollar släpper nog då, jag har en slät variant hemma också som luktar mer och inte fäller nått om den bits på.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
968
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
26 27 28
Svar
554
· Visningar
12 952

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka