Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder #2

Linus
999947_701491603236658_258137148_n.jpg

*KL*

4a3f4e5ca92e11e39395120aa4c2c382_6.jpg

Min lilla älskling är hemma igen från djursjukhuset! Hon har legat i mitt knä hela kvällen :love:

Haha, ibland känns de inte så schyssta mot varandra!

Mina gör också så där till och från. En extra rolig specialitet den ena har är att anfalla den andra när den ligger och sover under överkastet. Härligt sätt att vakna på.:p

Haha åh! Min är också helt fascinerad av lakan, älskar när jag byter sängkläder och ska "hjälpa till" genom att anfalla lakanen :devil:

*kl*

morgonmys :love:

Det gör inte jag! Göte brukar mest ligga och åma sig, men idag blåste det som fan så nånting flög väl i honom... :D

Söööt :love:

Unge herr katt skulle TVUNGET, absolut och obevekligen gå med ut när jag skulle åka i väg i eftermiddags, trots regnet (han har förvisso massvis med olika uthus att gå in i så det gör ju inget, men han brukar inte vara så förtjust i att vara ute i regn och hans kompis låg inne och sov..).

Hann inte mer än att öppna bildörren innan han var där som en oljad blixt, sedan var det liksom lögn att få ut honom därifrån ;) Fick lura in honom i huset igen för att kunna köra iväg utan honom i bilen!

1017141_10152278248664648_812008392_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
968
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
26 27 28
Svar
554
· Visningar
12 952

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka