Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder #2

Min är fem månader! ;)

Eeeeh.., hennes mamma var rätt liten också? :D
Nyfiken fråga, vad är din lilla för ras? :)

*kl*
7230d176ad4111e3aa120e932150fcba_8.jpg

Alice använder sin nya bädd!! :banana:

Du får blunda hårt så fort du ser ett inlägg från mig då. ;) För jag kommer nog inte att kunna låta bli att lägga upp lite bilder om det blir smått. Birmatroll är ju så underbart söta. :D

Det är deras första kull tillsammans. Det kan bli precis hur som helst. :o

"WHAT am I doing here and WHO are you people?! :cautious:"
Precis så ja. :D
Söt! Är detta den nya ni hämtade idag? :)
Stämmer bra det! :)
Så söt han är och så lik Luna i färgerna, kul att han äntligen är hemma! Hur har det gått med Sixten ? ^^
Väldigt lik! Sixten tycker att det här med kattunge är en ännu sämre idé än vad bad är. Myyycket onödigt. Men han är inte dum, låter bara illa och sitter för sig själv och surar. Sambon och jag turas om att hänga med varsin katt, vi har typ inte sett varandra sen igår kväll. :p
Men åh, det är ett litet grått lejon! :love:
Haha eller hur! Mamma tycker han ser ut som en liten farbror med det vita i ögonbrynen och mustaschen. :p
Men ååååh, vilken pälskling! Påminn oss alla, namn, ras osv? :love:
Söndagsnamnet är S* Dusty Coon's Farai, sambon har bestämt att han ska heta Sauron till vardags... :p Han är en svartsmoke maine coon på 13 veckor.

kl
Dagsfärska bilder
13196700864_96267741a1_o.png

13196406315_6df60db09f.jpg

13196406445_f38e24f1c2.jpg

Men åååååh! Namnet Sauron är perfekt! :love::love:

Dumma er allihopa, nu är jag så himla sugen på en maine coon som nästa katt :d

Och Sorbe, inte konstigt att din fem månaders väger lika mycket som min åtta månaders ragdoll då! :D

Väldigt lik! Sixten tycker att det här med kattunge är en ännu sämre idé än vad bad är. Myyycket onödigt. Men han är inte dum, låter bara illa och sitter för sig själv och surar. Sambon och jag turas om att hänga med varsin katt, vi har typ inte sett varandra sen igår kväll. :p
Låter lovande ändå ^^ Lucas var likadan när Hugo flyttade in och då var ändå Hugo en väldigt påfrestande och framfusig kattunge men de vande sig snabbt vid varandra xD Charlie däremot var lite fräsig men trots att Hugo var lite äcklig så skulle han ändå fram och nosa :D

Får se om jag kommer våga testa att skaffa en andra katt sen så länge jag har Luna eller om jag väntar tills den dagen hon är borta ^^

Himla söt är han och Sauron är läckert! Sixten och Sauron :up:

*kl*

Bellis har sjutton olika mysiga ställen att ligga på här hemma. Bäddar, en stor dubbelsäng, ett katthus med dyna, en stor soffa, sin korg, etc... o vart hittar man henne hela tiden???

558983_10152664185097542_1681229429_n.jpg

KL

Länge sedan Pipen stack in nosen här nu men han är still going strong. Busigare än någonsin. :D

Här kommer några färska foton när vi är ute och idkar fågelskådning. ;)

Söta Pipen :love:

*KL*

Lite nyare bilder på Luna som jag äntligen har kommit mig för att föra över från minneskortet.

Någon månad sedan när vi äntligen började få plusgrader och kunde ha balkongdörren öppen en stund, det var sååå spännande att kolla på snöflingorna som dalade ner ^^
709602_orig.jpg

Gör sig vårfin :d
645568_orig.jpg

1426065_orig.jpg

1202767_orig.jpg

Och idag fick vi drygt 2 dm snö igen efter att ha haft barmark och vårväder :meh: Då kan man lika gärna ligga och slappa i klösträdet tycker Luna (suddig och eländig).
1512048_orig.jpg

Ja det är en av mina favoritfärger och jag har alltid drömt om en sådan :love: Är så glad att jag hittade Luna på katthemmet, inte nog med att hon har de egenskaper jag sökte hon hade också min drömfärg så det blev en bonus på köpet ^^

*kl*
d69cf1cab11111e399df12cd97da4603_8.jpg

Min lilla spinnande värmeflaska när hon fick för sig att hon ville ligga på min mage idag :love:

Det där är ju helt i sin ordning. :D

Så här ser det i princip alltid ut när jag pluggar:

737407_189553257853029_64533163_o.jpg

Alternativt knölar man in sig på den decimeter som finns mellan min mage och bordet. Isola tar mer plats än en decimeter...

1527112_353995211408832_1423463399_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
968
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
26 27 28
Svar
554
· Visningar
12 936

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka