Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min är fem månader!
Precis så ja."WHAT am I doing here and WHO are you people?! "
Stämmer bra det!Söt! Är detta den nya ni hämtade idag?
Väldigt lik! Sixten tycker att det här med kattunge är en ännu sämre idé än vad bad är. Myyycket onödigt. Men han är inte dum, låter bara illa och sitter för sig själv och surar. Sambon och jag turas om att hänga med varsin katt, vi har typ inte sett varandra sen igår kväll.Så söt han är och så lik Luna i färgerna, kul att han äntligen är hemma! Hur har det gått med Sixten ? ^^
Haha eller hur! Mamma tycker han ser ut som en liten farbror med det vita i ögonbrynen och mustaschen.Men åh, det är ett litet grått lejon!
Söndagsnamnet är S* Dusty Coon's Farai, sambon har bestämt att han ska heta Sauron till vardags... Han är en svartsmoke maine coon på 13 veckor.Men ååååh, vilken pälskling! Påminn oss alla, namn, ras osv?
Låter lovande ändå ^^ Lucas var likadan när Hugo flyttade in och då var ändå Hugo en väldigt påfrestande och framfusig kattunge men de vande sig snabbt vid varandra xD Charlie däremot var lite fräsig men trots att Hugo var lite äcklig så skulle han ändå fram och nosaVäldigt lik! Sixten tycker att det här med kattunge är en ännu sämre idé än vad bad är. Myyycket onödigt. Men han är inte dum, låter bara illa och sitter för sig själv och surar. Sambon och jag turas om att hänga med varsin katt, vi har typ inte sett varandra sen igår kväll.