Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder #2

1460037_10151862360941297_173154506_n.jpg

Nu dog jag söthetsdöden.

Vilket mys!

Kl
Sixten fyller ju år idag, det firas med stor fest där till och med kungen närvarar. ;) vi har alltså chillat framför tvn hela dagen, men lite äggula har vi festat till det med i alla fall.
1425626_10151878436211985_980002719_n.jpg

*KL*

När lilla alice har drivit sig själv och matte galna de senaste dagarna :banghead: så får man påminnas om de gulliga stunderna för att komma ihåg varför man skaffade sig katt...
2868ee2861d511e3907e121b5d90bda3_7.jpg

:love:

Maaah! Gull gull gull!

Nu ska jag nog ta och blocka den här tråden, det börjar bli lite väl många söta katter här nu :love:

LusseBulle, lusseBulle, elva näääätter före juuul

xida_1763.jpg

xida_1694.jpg

(hon heter Boll, men går ofta under namnet Bulle här hemma)

Maaah! Gull gull gull!

Nu ska jag nog ta och blocka den här tråden, det börjar bli lite väl många söta katter här nu :love:

Tack! :love:

Elegant machinery: Tack! Din ser så vackert näpen ut i ansiktet :love: Hur går det med henne?

Cili: Vilka vackra färger din Bulle har! :love: Och det med julgranskulorna är precis det jag är rädd att min lilla skrutta kommer att göra ... :S

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
454
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
434
Senast: Lejd
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
548
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIX
  • Skottlossning på skola
  • Mens

Hund, Katt, Andra Djur