Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder #2

Min ena har också blivit som förbytt, vid sex års ålder. Plötsligt ska hon sova på (ja, PÅ!) mig om nätterna, ligga i knät och vara allmänt nära. Hon som alltid varit på minst en armlängds avstånd...

Hon ser för övrigt till att inte bli glömd vid flytten, bäst att packa sig själv så man kommer med:
1453482_699470133405850_2007010556_n.jpg

Precis som hon gjorde när hon var liten, ca 9 månader gammal här:
rbpk008.jpg

Ser ju inte ens ut som samma katt längre, hon kanske blivit utbytt ändå :D

Vilka sötisar!

Två tips - katter vill inte ha sin mat och vatten bredvid varann, minst en meter mellan!
Lägg vattnet i en glasskål istället, plast ger en konstig smak till vattnet!

Jag som ska föreställa ganska van kattägare hade inte tänkt på detta, så tack för tipset! :o
Men min lilla fis verkar ha sagt till på egen hand då vi, av ren slump, ställde ut en vattenskål i köket också (maten är i hallen andra sidan av lgh) och det märks att hon dricker mera ur den än den intill matskålen. Så nu har hon iallafall två vattenskålar att kunna välja emellan :D Men har dock inte märkt att hon tycker illa om plastsmaken..?

Jag tror Hollie gett upp hoppet om att kunna lära mig någonting.. Hopplösa människa, fattar ingenting!

Vilka sötisar!

Två tips - katter vill inte ha sin mat och vatten bredvid varann, minst en meter mellan!
Lägg vattnet i en glasskål istället, plast ger en konstig smak till vattnet!

Försök säga det där till Isola, hon vägrar dricka ur annat än en (specifik) plastskål (egentligen en gammal matlåda). Dumma katt.

Ser ju inte ens ut som samma katt längre, hon kanske blivit utbytt ändå :D

Och jag som tänkte att hon var sig väldigt lik. :p

kl
Den här gången väntade han i alla fall tills jag hade ätit klart, inte alltid han har tålamod till det. Ost och broccolisoppa, mums!
Gissa_vem_som_ska_fa_byta_namn_till_Glufs_Glufs_Men_ost_och_broccolisoppa_ar_sakert_omnomnom_for.jpg

Ingen kattbild, men kattrelaterad! Så här kan det se ut i min hall efter en natts busande av två vilddjur. De enda skor som inte stod i skohyllan från början var de gröna tofflorna som prydligt var placerade på dörrmattan...

PC020015.jpg

Haha känner såväl igen detdär ^^ nu bor katterna kvar med min mamma sedan jag flyttade. Man saknar deras bus ibland även om det va rätt drygt att behöva städa efter dom :p

Den ena hade mani på att riva/bita sönder servetter , toarullar , mjuka brödlimpor och sprida omkring det -.-

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
968
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
26 27 28
Svar
554
· Visningar
12 935

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka