Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hahaha! Sådär gör kompisens kisse när hon varit ute och blivit kall. Då hänger hon så mellan soffryggen o fönsterbrädan för att värma magen ovanför elementet.
Jag inser nu att min Soda i hjärtat är en ragdoll. Jag har skämtat om att hon gjort sovstilar till en konstart, ifrågasatt för mig själv om det finns något skelett överhuvudtaget i katten och har ett helt galleri med sovstilar. Nu inser jag - hon är i hjärtat en ragdoll!
Satt hundvakt för en vecka sen, Göte var tämligen skeptisk mot den fula hårbollen som snott hans liggplats... Hela lägenheten är förvisso hans liggplats, men det spelar liksom ingen roll!
Men hårbollen var visst inte så farlig ändå. Från att ha tagit skydd på fönsterbrädan eller annan valfri plats så långt bort som möjligt till det här några timmar senare
Häromdagen kollade vi på ett intressant program om lite större kissar
Och idag fick han sin första kycklingvinge. Omnomnom!
Två tips - katter vill inte ha sin mat och vatten bredvid varann, minst en meter mellan!
Lägg vattnet i en glasskål istället, plast ger en konstig smak till vattnet!
Hundavel & Ras Du menar då att de förskönade genom att ge dem kortare nos än de hade? Jag ställer mig tveksam till det. Uppenbarligen var man bekant...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.