(Tog bort länken, då jag kom på att man nog inte får posta den såhär... Men se senaste reklamen så förstår ni smileyn )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hästen ser nästan lite rädd ut. Förutom det verkar det vara lite deras signum att ha väldigt modeaktiga bilder, inte alla men vissa av dem.
(Tog bort länken, då jag kom på att man nog inte får posta den såhär... Men se senaste reklamen så förstår ni smileyn )
Reklamen jag syftade på är en film där tjejen mer ser ut att sälja något barnförbjudet, än hästprylar Var det den du menade också?Hästen ser nästan lite rädd ut. Förutom det verkar det vara lite deras signum att ha väldigt modeaktiga bilder, inte alla men vissa av dem.
Pratar du om PS? Jag ser inget konstigt (eller värt att bli grön i ansiktet av) på varken hemsidan eller Facebook...
Jaha! Nej den har jag missatReklamen jag syftade på är en film där tjejen mer ser ut att sälja något barnförbjudet, än hästprylar Var det den du menade också?
Jag tycker mest det är knäppt att hon inte har hjälm på sig eftersom hon verkar göra hästen klar för ett dressyrpass...Barnförbjudet var kanske att ta i, men den känns minst sagt...som fem steg bakåt.
Håller med, ser ut som det är reklam för sextjänster.Reklamen jag syftade på är en film där tjejen mer ser ut att sälja något barnförbjudet, än hästprylar Var det den du menade också?
Svårt att slänga med håret med hjälm på huvetJag tycker mest det är knäppt att hon inte har hjälm på sig eftersom hon verkar göra hästen klar för ett dressyrpass...
(kommer det hovolja på pälsen, eller har hästen en svart fläck där sen innan, har kollat flera gånger men tycker det är svårt att se)
Ser ut som att de raderat hela inlägget. Iaf hittar inte jag det.Ja den reklamen är ju definitivt hemsk. Såg att fler reagerat på facebook, många negativa kommentarer om just detta!
Jag tycker mest det är knäppt att hon inte har hjälm på sig eftersom hon verkar göra hästen klar för ett dressyrpass...
(kommer det hovolja på pälsen, eller har hästen en svart fläck där sen innan, har kollat flera gånger men tycker det är svårt att se)
Nej inlägget är kvar! Kom upp som sponsrat inlägg i mitt flöde nu precis.Ser ut som att de raderat hela inlägget. Iaf hittar inte jag det.
Som sagt skjuta sig i foten
Den ligger i citatet i #127Meen jag hittar inte?
Det är inte svett. Det är en typ av akne. Jag har själv sådan typ av vitapormaskakne.Och varför är hon redan genomsvett (pärlor i ansiktet)?
Meen jag hittar inte?