Bild på dig och din/dina hund/hundar!

Sv: Bild på dig och din/dina hund/hundar!

Jag och Hobbe
28330_1147854352.jpg

Jag och Malte
32645_1161448365.jpg

Nu ÄNTLIGEN slipper jag ligga sömnlös! Nu vet jag hur du ser ut! :)

Hur lägger man upp bilder för bövulen!?

Kort, knubbig och med ett blont trollhår = Gnist :D :D

För at lägga in bilder måste de ligga på ex. photobucket och sedan kopierar man bildadressen och omsluter den med

Exempelvis

url]

Blir då:
Pussattack_1_2.jpg

NU DÅ!

Jolanta_album

Häpp, helt omöjligt tydligen! Håll till godo med länkar! :)

Senast ändrad:

Äsch, jahapp, jag lär mej väl ngn gång! :D

Tack för att du fixade bilderna, då slapp jag hålla på å klura! :D

Högerklicka på bilden och välj kopiera bildadress och tryck sedan på den lilla gula rutan med vad som ser ut som ett berg som ligger i överkant på rutan du skriver meddelandet i och klistra in bildadressen där, så ska det funka hur bra som helst :D

Bukebild.jpg

en hel vetenskap! :D

När jag högerklickar så hittar jag inget där de står kopiera bildadress?

Senast ändrad:

Lätt bara man kommit på det. Jag tyckte också det var vääääldigt besvärligt första gångerna jag skulle lägga in bilder :o

Lätt bara man kommit på det. Jag tyckte också det var vääääldigt besvärligt första gångerna jag skulle lägga in bilder :o

Och när du lärde dig blev det små söta trollungar till förbannelse:angel:

Du svämmar över Buke med dina jäla söta hundvalpar så man får knoster, blir ju inte mindre sugen på en liten lurvtuss direkt.:D

Och när du lärde dig blev det små söta trollungar till förbannelse:angel:

Du svämmar över Buke med dina jäla söta hundvalpar så man får knoster, blir ju inte mindre sugen på en liten lurvtuss direkt.:D

:rofl: :rofl: Precis...När man väl kan det så bildbombar man bukes stackars innevånare med alla söta, fina, roliga, tokiga bilder som man har :devil:

i min värld har jadzia fortfarande kort mörkt hår, ryter med barsk militärröst, och så skuttar hon när hon går. jag kan bara inte få ihop personen på bilden med personen i texten. det går inte.

ja visst är det hemskt med kameror? det finns de som är fotogeniska, och så finns jag.

jag hade förväntat mig lite mer smink på dig av någon anledning, men i övrigt stämmer du bra med texten. du ser så söt och snäll ut :).

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
939
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
735
Senast: MML
·
Övr. Hund Vad har ni på er under vintern för att hålla er varma? Kanske främst jaktmänniskorna här på hund, ni brukar ha så snygga kläder...
2
Svar
39
· Visningar
2 339
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London