Bild på dig och din/dina hund/hundar!

Sv: Bild på dig och din/dina hund/hundar!

Gör ett nytt försök här då..
DSC00040.jpg

DSC00039.jpg

*kl*

Har ingen med mig på men här är min tiger. Under Seaventh Heaven heter hon (uppfödaren hade väl dålig engelska..) Men kallas Iza:

8803a908ab.jpg

Haha, så tänkte jag med! Trodde inte alls att hon skulle se ut sådär!

var det så hemskt att du var tvungen att radera? :cry: ;). annan bild, annan vinkel. lika hemsk?

9015518_11_9.jpg

Du är inte alls hemsk, men JAG hade fått för mig att du var typ rödhårig, kort nästan snaggat hår med glasögon! :)

:rofl: :rofl: jag har faktist glasögon ibland och hade hennafärgat hår som tonåring, men snaggat har jag aldrig haft. 1,5 rätt av 3 möjliga :)

haha - Det var inte alls hemskt, däremot hittade jag ingen bra formulering för att få fram vad jag ville säga.
Du är jättesöt, men du ser inte alls ut som jag trodde. Jag trodde du var blond med lockigt hår, och närmare 40. ähum. :angel: ;)

Här är jag och min sötnos Rocky på promenad över isen :love:

DSC01164.JPG

Och en bild på honom och familjens golden Retriever Dalsgårdens Fonzie.

P1010003.JPG

Det var det jag var tvungen att inse, det kom som en chock och det känns alltid lika jobbigt när en person inte ser ut som man trodde - men förhoppningvis kan jag sova någorlunda inatt. ;)

Kan ju passa på att bidra med en bild på mig och byrackan ifrån förra sommaren.
Såhär ser vi ut efter att ha sovit alldeles för få timmar, åkt alldeles för många mil och sedan busat med en massa hundar. :angel: :D

valpt0626.JPG

Loviz är en blandras.. vet att de inte är så populära här men, jag kunde inte fått tag i en bättre hund för mig... blandning mellan schäfer/rottweiler/labrador/stövare.. vad har du för ras? kan man få se bild?

Oj!...Nästan som min grabb, då...Fast han har rottis/labbe/BORDERCOLLIE/stövare. Vet dock inte vilken typ av stövare han har i sej. Ser mera ut som rottis o labbe.

Men :eek: jag trodde att jag hade sett bilder på dig förut och att du hade svart långt hår. Är det nåt jag själv hittat på eller har du ändrat utseende totalt? :D

Kan det vara denna du har sett?:

harrymedmatte.jpg

Jag lägger ju hemskt sällan ut bilder på mig själv då jag i regel inte är bekväm med att stå framför kameran.
Jag har dock haft långt mörkt hår också, men det måste vara ex. antal år sedan som jag la ut någon bild på det.

Ursäkta stor bild. :crazy:

Här kommer mitt lilla charmtroll =)

Högst upp på jordhögen är bra att sitta för då ser man lite mer vad som händer!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
941
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
736
Senast: MML
·
Övr. Hund Vad har ni på er under vintern för att hålla er varma? Kanske främst jaktmänniskorna här på hund, ni brukar ha så snygga kläder...
2
Svar
39
· Visningar
2 339
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London