Bild på dig och din/dina hund/hundar!

Sv: Bild på dig och din/dina hund/hundar!

Oj de raserna va inte ens i närheten av min ju :p
Min är Alaskan Husky/vorsteh o Pointer :p men hon påminner lite om tiken min iaf :D
Klart :p här kommer en bild :)

7486114.jpg

Och här är min...
llllll.jpg

Bild061.jpg

de har samma täckning i ansiktet...

Ja just de ja. Min msn har gett upp så ja är helt lessen här. fattar inte va som är fel. Du fick min nya msn va?

Looks like a Angel "lisa" Welsh springerspaniel

Som valp:
7707905.jpg

Nu:
7874571.jpg

7874481.jpg

Pizza carbonara :crazy: Ehum uppfödaren som döpte hela hennes kull med pizza namn :rofl: "Maia" kallar vi henne för iallafall ;) Golden retriver

7874713.jpg

måste bara ta med den här oxå. maia som gäspar :angel:
7705515.jpg

Det e min leonbergertik.. bilderna är tagna april-maj förra året :love: Hon skulle blivit en utställningschampion & har allt (nästan) perfekt exteriört & domarna älskar hennes uttryck MEN hon har sån jäkla fransysk ställning på frambenen så nu är hon familjeprimadonna istället för utställningsprimadonna :angel: ;)

Det e min leonbergertik.. bilderna är tagna april-maj förra året :love: Hon skulle blivit en utställningschampion & har allt (nästan) perfekt exteriört & domarna älskar hennes uttryck MEN hon har sån jäkla fransysk ställning på frambenen så nu är hon familjeprimadonna istället för utställningsprimadonna :angel: ;)

Familjeprimadonna duger gott i mina ögon =)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
941
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
737
Senast: MML
·
Övr. Hund Vad har ni på er under vintern för att hålla er varma? Kanske främst jaktmänniskorna här på hund, ni brukar ha så snygga kläder...
2
Svar
39
· Visningar
2 339
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar