Bild bombning...

jerseyko

Trådstartare
Kan man bli sötare :love:

4 veckor och 4 dagar.

Jag är så stark och ser så mycket spännande saker!
php7bek78.jpg


5 veckor precis.

Å hej...
phpxwpons.jpg


Behöver mer fart..
php8xaefm.jpg


Vilopaus, de här var jobbigt
phpf7njuf.jpg


Nu då? Mera fart..
php54nkmu.jpg


Hej morsan, snart kommer jag...
phpfyhzuu.jpg


De här var ju super skoj
phpqqpxyv.jpg


Nä, gick inte, rumpan är för tung..Får väl ligga här på rygg istället..
phpuewng1.jpg




Min prins :love:
 
Sv: Bild bombning...

Oj, jag har missat att han kommit ut! :D Grattis!

Jättesöt :love: och gullig frisyr!
 
Sv: Bild bombning...

Vad gullig han är:love:! Och vad stark han verkar vara :)!


Den pyjamasen med dödsskallar är ju jättefin, var hittar man den?
 
Sv: Bild bombning...

Vilken sötnos!

Jag har försökt knäppa kort på Arvid när han lyfter på huvudet, men direkt när jag sliter fram kameran så ligger han som en död fisk! :p
 
Sv: Bild bombning...

nevin Kappahl!

Jolanta Har jag inte kameran i närheten så gör Rasmus en massa roliga grimasher och ställer sig med huvudet sådär högt + raka armar.
Lägger jag ner honom på mage och tar fram kameran så pressar han ner huvudet och blir skitförbannad ;)
Kanske ska gå runt med en kamera fäst i pannan eller nått dygnet runt så man lyckas få me allt på bild ;)
 
Sv: Bild bombning...

Tack, jag ska ner på stan om en stund, så det får bli en sväng till Kappahl!


Min lille kille är världens linslus, han tittar alltid på kameran och gör allt för att få en glimt av den, så jag behöver bara hålla den strax ovanför huvudet så sträcker han sig upp! Men jag har alltid kameran i närheten, i fickan eller vagnen, så missar man inget:)
 
Sv: Bild bombning...

De här är oxå från kappahl.

phpwkzufd.jpg

Samma som den bruna, kanonbra då det är lite tjockare tyg som dessutom inte blir jätte blött å kallt om/när det kommer kräk på. Inbygda fötter passar Rasmus perfekt för han blir gnällig direkt om ena tån längst ut blir lite kall ;)

phpkhocx7.jpg


Men det skiljer sig väldigt från butik till butik har jag märkt, så hoppas du har ett bra kappahl :D
 
Sv: Bild bombning...

Klart han ska ha döskallar :D Har en döskalle pyamas från HM oxå. Sen har jag några större pyamasar oxå från kappahl med kossor på :D
 
Sv: Bild bombning...

Men JESUS MÄNNISKA du får inte göra såhär! Nu vill jag också ha bebis, ja NU på direkten! Vilken liten goding!
 
Sv: Bild bombning...

Jag tror inte jag kommer kunna hålla mig tills han blir 3 innan han får ett syskon :angel:

Om allting nu inte gör en helomvändning, för han är faktiskt 1000ggr snällare på riktigt än vad han ser ut att vara på bilderna :love:

Är vaken på fm och på kvällen när sambon kommit hem, sover som en gris på nätterna, äter när vi går å lägger oss vid 22. Sen kl 3,6 och sen kl 9 då brukar vi gå upp ;) Sen äter han med 3-4h mellanrum under dagen.

Sen måste han ha ärvt mammas tål-allt-mage för han har aldrig haft ont i magen eller haft en "skrik-timme" som bebisar brukar ha :eek: Eller så smäller det till någon dag så kommer allt då ;)
 
Sv: Bild bombning...

Men sluta med det där... ;) Jag blir inte mindre bebissugen av allt det där perfekta... :D
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 686
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 351
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 625
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Även om livet är lite brokigt för tillfället så känns det faktiskt på ett sätt som att jag har börjat hamna i en allt större balans...
Svar
0
· Visningar
1 258
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bada med häst
  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp