Betala med TDB

Krockodil

Trådstartare
Nu är jag i farten igen med mina problem med TDB. :o Blir så nervös!

När man har anmält sig till en tävling så ska man ju betala för sig också. Ska man bara sätta in pengar på sitt eget konto på TDB och att arrangören sedan drar pengar därefrån eller ska man på nått vis föra över pengar till deras konto själv? :confused:

Sv: Betala med TDB

När du anmält dig via TDB så får du ju en "betalningsanvisning" (som ger information om att du ska sätta in xxx kr på ditt eget konto i TDB). Har du gjort det?

Klubben drar sedan pengarna från ditt konto i TDB!

Jo det har jag, det som gör mig förvirrad är att det står kontonummer till den arrangerande klubben och att pengarna ska föras över innom ett visst datum. Men är det alltid så att pengar ska sättas över till det egna kontot och arrangören drar pengar därefrån? Aldrig så att man själv ska föra över pengar till arrangörens konto? :confused:

Vi har vid några tävlingstillfällen fått anmäla via TDB men betalat på plats. Annars har det dragits direkt från kontot. Vad står det i proppen?

Liknande trådar

Kropp & Själ Min man var ut för en allvarlig olycka på jobbet i mars, han förlorade alla tår på en fot, knäckte fotleden, spräckte en kota i ryggen...
2
Svar
20
· Visningar
1 772
Senast: Snowball
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
10 983
Senast: Ajda
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 439
Senast: lizzie
·
Hemmet Till min och kattens avgrundsdjupa sorg kopplade hyresvärden i veckan bort vår vattenburna golvvärme och handdukstork och installerade...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 108
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar