Arbetsplatsolycka

Tack snälla du! Det är mycket att hålla reda på, men nu har jag i alla fall lite bättre koll.
Försäkringar är sånt man helst vill slippa använda, men i det här fallet måste vi ju....
Jag gissar att han aldrig kommer tillbaka till pistvaktjobbet/ hotelljobbet, men något hoppas vi att han ska kunna jobba med innan pensionen om några år.

* Jenny *
Får man bestående men och/eller ärr kan man få en summa även från egen privat olycksfallsförsäkring
 

Liknande trådar

Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 758
Senast: aiquen
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
28 716
Senast: lewellyn
·
Gnägg Lilla Kadde som jag visade upp här på buke för 6 år sedan. Ville så stolt visa upp min fina travare. Och trodde att jag skulle få en...
Svar
13
· Visningar
4 829
Senast: Varmblod90
·
Övr. Barn Min BM har satt mig fullständigt på pottkanten. :cry: Är nu gravid i 27:e veckan, kör tung lastbil i mit arbete. Mår för övrigt...
2
Svar
25
· Visningar
3 247
Senast: Spirit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp