Arbetsplatsolycka

Tack snälla du! Det är mycket att hålla reda på, men nu har jag i alla fall lite bättre koll.
Försäkringar är sånt man helst vill slippa använda, men i det här fallet måste vi ju....
Jag gissar att han aldrig kommer tillbaka till pistvaktjobbet/ hotelljobbet, men något hoppas vi att han ska kunna jobba med innan pensionen om några år.

* Jenny *
Får man bestående men och/eller ärr kan man få en summa även från egen privat olycksfallsförsäkring

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 330
Senast: Sassy
·
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 853
Senast: aiquen
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
28 917
Senast: lewellyn
·
Gnägg Lilla Kadde som jag visade upp här på buke för 6 år sedan. Ville så stolt visa upp min fina travare. Och trodde att jag skulle få en...
Svar
13
· Visningar
4 853
Senast: Varmblod90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka