Det handlar inte om tillit utan om hur det är vanligt att människor beter sig. Få skulle erkänna att de gjort repan och säga att de självklart skulle ersätta en hel skiva inklusive arbete och dekaler och det ser jag inte som rimligt att någon gör heller. Jag vill därför göra mina eventuella repor själv för då är det mig själv jag får sparka på smalbenen. Nu skulle jag aldrig släppa iväg någon ensam med någon av mina hästar heller så just den delen är inte heller aktuell för min del.Jag känner att litar man så lite på sin medryttare bör man varken låna ut häst eller släp
Jag skulle skämmas över att ta släphyra av en medryttare som ska iväg på en tävling i närheten.
Så, din medryttare får låna gratis? Hur många medryttare har du eller har du haft? För hur många har du sponsrat deras intresse? Det är lätt att säga att man skulle sålänge man inte betalar själv.
Mitt gamla släp kunde jag låna ut. Där fanns redan så mycket småskavanker att en repa hit eller dit kvittade precis. Det jag har nu är till åren men är i nyskick och jag fick spara länge innan jag kunde köpa det.