Tack!!Håller tummarna så hårt jag kan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!!Håller tummarna så hårt jag kan!
Håller tummarna!!Kotten seminerad på nytt med Heartbeat idag, brunst nummer 2... Ny väntan
kl.
Måste få fråga hur ni tänker kring foster och fölförsäkringen, kommer ni göra och om när isåfall?
Hört en del som inte tänker försäkra, eller som kanske gör det från dygn 90.
Hur gör ni?
Sen nästa, vilket bolag väljer ni?
Tycker detta är skit svårt, försäkra tänker jag göra om det fortfarande finns en bebis i magen, jag hade tänkt göra det från dygn 40 isåfall (lr därefter) och hade tänkt välja Agria då jag bland annat läst mycket från andra om att dom har bästa avtalet, men mitt sto har Folksam och vill väl egentligen att fölis får samma.
Jag försäkrar alla mina i Agria på dygn 40. Deras försäkring är så jäkla bra helt enkelt. Jag har maximal veterinärvård och typ 15-20 i liv lite beroende på vad ungen kostat att tillverka.
kl.
Måste få fråga hur ni tänker kring foster och fölförsäkringen, kommer ni göra och om när isåfall?
Hört en del som inte tänker försäkra, eller som kanske gör det från dygn 90.
Hur gör ni?
Sen nästa, vilket bolag väljer ni?
Tycker detta är skit svårt, försäkra tänker jag göra om det fortfarande finns en bebis i magen, jag hade tänkt göra det från dygn 40 isåfall (lr därefter) och hade tänkt välja Agria då jag bland annat läst mycket från andra om att dom har bästa avtalet, men mitt sto har Folksam och vill väl egentligen att fölis får samma.
Vi försäkrar då vi har så få ston. Kommer troligtvis teckna i Agria efter 90-dygnskollen. Vi tar tillverkningskostnaden i livvärde och ett mellanbelopp på veterinärvården. Vi maxar inte veterinärvården då vi inte planerar att göra några större ingrepp eller gå igenom långdragen behandilng av sjuka föl - Det skulle inte hålla ekonomiskt för oss.
Koll i morgon Tycker hon är precis som vanligt, den andra blir så hormonpåverkad direkt att man vet om det tagit sig eller inte, mycket praktiskt!
Jaaaa! Semiramis SD dräktig på 14 dygn med Feinrich e. Fürst Heinrich ue. Sir Donnerhall I (3/4 bror till For Romance I & II)
Jaaaa! Semiramis SD dräktig på 14 dygn med Feinrich e. Fürst Heinrich ue. Sir Donnerhall I (3/4 bror till For Romance I & II)