Tack, det kan behövasJag håller tummarna för dig också @Fritidsryttare !!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, det kan behövasJag håller tummarna för dig också @Fritidsryttare !!!!
Håller tummarna!Brunst på g idag, ny koll och troligtvis beställning på fredag. Hon var helt stimmig idag så troligtvis är hon på g in i brunst nu. Måtte det ta sig!
Tumhållning härifrån oxåBrunst på g idag, ny koll och troligtvis beställning på fredag. Hon var helt stimmig idag så troligtvis är hon på g in i brunst nu. Måtte det ta sig!
Trist..@Emiro så trist! Så frustrerande att inte veta varför. Håller tummarna för dig,och alla andra såklart!
Kotten var också tom, så magkänslan stämde tyvärr... Hon hade ett nytt ägg på 32 mm men kändes inte redo i övrigt så förhoppningsvis kan de seminera på fredag.
Tack..@Emiro fråga om de inte kan ta ett sköljprov på henne så det inte ligger några bakterier och gömmer sig iallafall .
Håller tummarna för dig .
Mitt sto blev dräktig på första med Kannatol Hämtade på Flyinge och seminerade samma dag som han tappades.Börjar få second thoughts angående hingstbyte då jag har en brunst kvar och gärna får dräktigt... Ringde SWB för att kolla årets siffror och blev föreslagen Kannatol, som ju var vårt andrahandsval. Ringde även Flyinge o han ska ligga riktigt högt även på skicken trots många krångelston. Visst var det nån här inne som använde honom? Hur har det gått?
Det låter ju bra. Jag har bara gett Clinton ett försök men då det än så länge skiljer nästan 10% i dräktighet på hingstarna så här långt in i säsongen så vill jag gärna maximera möjligheterna att få dräktigt. Vet du vad motiliteten på sperman var vid inseminering?Mitt sto blev dräktig på första med Kannatol Hämtade på Flyinge och seminerade samma dag som han tappades.
Ska kolla Märta imorgon, håller verkligen tummarna att hon är dräktig med 1 foster.
På tal om dräktig ( inte häst men hund ) så fick min lilla hund en liten valp igår. Så jag är glad att en dräktighet har gått som den ska
Håller tummarna så hårt jag kan!Seminerade med Kannatol för cirka en timme sen. 60-70% mot 50% på den förre hingsten. Hoppas så att hon tar sig nu.