Härligt!!Jaaaa! Semiramis SD dräktig på 14 dygn med Feinrich e. Fürst Heinrich ue. Sir Donnerhall I (3/4 bror till For Romance I & II)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt!!Jaaaa! Semiramis SD dräktig på 14 dygn med Feinrich e. Fürst Heinrich ue. Sir Donnerhall I (3/4 bror till For Romance I & II)
Grattis!!Mitt sto är dräktig på 15dagar med Heartbeat!
Bara ett foster denna gång!
Marmeta var tom vi gör ett försök till sen ger vi upp för i år
Vad trist..Marmeta var tom vi gör ett försök till sen ger vi upp för i år
Tråkigt..Mitt sto var tomt idag igen Nu gör vi ett sista försök då de ingår 3 försök med hingsten sen ger vi upp för i år... De ska även en göra ny behandling på henne då hon stod med bakterier första gången, de byter preparat nu + de gör caslick på henne, nu e de allt eller inget som gäller!
Min var ....tom i måndags, men hon hade inget ägg på gång heller - så det kanske finns en dräktighet som gömmer sig bakom cystan eller så. Ny koll imorgon.
Tråkigt.Fortfarande tom och inga ägg. Jag tror att hennes säsong är slut.
Vi kollar en sista gång på fredag, men jag har noll förhoppning om dräktighet
Tråkigt.
Tråkigt att hon inte tog sig med Dalwhinnie men kul med Touchdown! Då är vi 3 som har dräktigt med honom, varav minst 2 på första försöket. Spännande att se vad som ploppar ut nästa år!Koll på 31 dagar idag och fortfarande dräktig! Blandade känslor då vi fick byta hingst till Touchdown istället för Dalwhinnie men det är sånt som händer.
Hon tog sig på första försöket med Touchdown så det var skönt men känns tråkigt att det inte funkade med Dalwhinnie då det har funkat tidigare med skick upp hit. Har en treåring efter honom här hemma fast med en annan mamma men det är kul att det blir föl iaf.Tråkigt att hon inte tog sig med Dalwhinnie men kul med Touchdown! Då är vi 3 som har dräktigt med honom, varav minst 2 på första försöket. Spännande att se vad som ploppar ut nästa år!
Då är vi uppe på 3 st dräktiga vid första försöket, inte fy skam. Jag gillar ju hingsten och han var mitt förstahandsval, men visst är det tråkigt när man inte får dräktigt med den man tänkt från början. Lycka till iaf.Hon tog sig på första försöket med Touchdown så det var skönt men känns tråkigt att det inte funkade med Dalwhinnie då det har funkat tidigare med skick upp hit. Har en treåring efter honom här hemma fast med en annan mamma men det är kul att det blir föl iaf.
Fortfarande tom och inga ägg. Jag tror att hennes säsong är slut.
Vi kollar en sista gång på fredag, men jag har noll förhoppning om dräktighet