Trist.Escudon tom som förväntat. Vi hinner förhoppningsvis ett sista försök. Om hon följer 21 dagars cykel så borde det bli lagom till nästa helg ungefär, det var 15 dagar sen hon seminerades idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trist.Escudon tom som förväntat. Vi hinner förhoppningsvis ett sista försök. Om hon följer 21 dagars cykel så borde det bli lagom till nästa helg ungefär, det var 15 dagar sen hon seminerades idag.
Nåja, jag har ju en dräktig iallafall om inte denna tar sig. Hon får gå i träning under höst och vinter så försöker vi igen nästa år. Har lite ställt in mig på att hon kommer gå gall i år faktiskt.Trist.
Tack!
*kl*
Är det någon här inne som redan har börjat klura på namn till fölisen eller tom.redan spikat namnet?.
Själv har jag kommit på 3 st.namn som kan passa,frågan är bara vilket av dem det blir, 2 av namnen börjar på C och ett på L.
Olivia var tom den här gången också.
Japp. 6:e gången gillt kanske?Å nej va tråkigt Försöker ni igen ?
Japp. 6:e gången gillt kanske?
Vi är på väg till seminstationen nu för ett sista försök. Hoppet är det sista som överger människan antar jag.
Håller alla tummar för er denna gången, väntar själv på att seminstationen ska höra av sig. Lämnade henne i fredags, så det börjar kännas lite tomt här hemma.Japp. 6:e gången gillt kanske?
Vi är på väg till seminstationen nu för ett sista försök. Hoppet är det sista som överger människan antar jag.
Men lägg av så trist! Håller alla tummar, tår och tassar!Olivia var tom den här gången också.