Betäckningar 2016

*kl*

Är det någon här inne som redan har börjat klura på namn till fölisen eller tom.redan spikat namnet?. :D

Själv har jag kommit på 3 st.namn som kan passa,frågan är bara vilket av dem det blir, 2 av namnen börjar på C och ett på L. ;)

Oj, namn... Bra fråga.. Har inte tänkt på de.. Men hon är ju fortfarande dräktig.. Dygn 55.. Jag är fortfarande helt säker på att hon kommer kasta.. Har lixsom inte riktigt fastnat att hon är dräktig.. Kan ju vara för att jag inte har sett fostret live själv på ul.. Har fått bilder.. Ni får gärna slänga in några namn förslag.. Kan vara kul å se va man kan hitta på. Har tänkt att om det blir ett sto så blir det något efter Denco's Suit Sigt.. Å Hingst efter De la Gardie... Men så svårt.. Vet säkert när man ser den..

Alltså jag har börjat på en namnlista utan att ens veta om hon tagit sig :o Svårt att låta bli. Men sen får vi se vad det blir. Sist hade jag en lång lista och sen blev det ett helt annat namn. Först ska hon bli dräktig :nailbiting:

Japp. 6:e gången gillt kanske? :nailbiting:
Vi är på väg till seminstationen nu för ett sista försök. Hoppet är det sista som överger människan antar jag. :p
Håller alla tummar för er denna gången, väntar själv på att seminstationen ska höra av sig. Lämnade henne i fredags, så det börjar kännas lite tomt här hemma.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 353
Senast: Freazer
·
Avel Jag ska rapportera in resultat av betäckning och funderar över vad som räknas som resorption vs kastning? Tekniskt sett innebär ju båda...
Svar
1
· Visningar
644
Senast: Hedwig
·
Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
2 994
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2