Neeeeej!! Fürsten-Look ur avel den 15:e så tar det sig inte idag trots att stoet inte riktigt är redo så står vi utan hingst och har lagt ut ca. 17 000:-
Åh nej, håller tummarna att det tar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Neeeeej!! Fürsten-Look ur avel den 15:e så tar det sig inte idag trots att stoet inte riktigt är redo så står vi utan hingst och har lagt ut ca. 17 000:-
det finns ju fryst att backa upp med, det erbjuder de i Danmark i alla fall.Neeeeej!! Fürsten-Look ur avel den 15:e så tar det sig inte idag trots att stoet inte riktigt är redo så står vi utan hingst och har lagt ut ca. 17 000:-
det finns ju fryst att backa upp med, det erbjuder de i Danmark i alla fall.
Nej, fy vad surt.. Hoppas att hon tar sig!Mina två utlånade ston är båda dräktiga! Den ena tog sig på ett språng, så jag är glad
Nu håller jag bara tummarna att stoet som jag har kvar också är dräktig.
Varför slutar han tidigare än vad som står på sprangrulla .Pga. kostnaderna för stationsbyte med ny stationsavgift samt de ökade kostnaderna för frysskick är det inget alternativ för oss, annars är det ju jättebra att det erbjuds som ett alternativ.
Du får ju byta hingst ?
Men varför slutar han tidigare det står ju på sprangrulla att han ska finnas tillgänglig till 1/8 ?
Aha just det håller tummarna att det går vägenSom @athena säger skall han gå Unghäst-VM så jag hoppas verkligen vi kan få dräktigt innan dess
Oj!! Ja, det gjorde jag ju. Skrev från telefonen.Felciterat?
Gissar att du menar @DressageNerd
Håll tummarna är ni snälla för att denna donnan går att få dräktig med Clinton.. Hon har visst bara en äggstock. Vart den andra tagit vägen vete sjutton men vi letar för fullt efter den...
Tack o detsamma; så jädrans surt med er hingst, hoppas hon tar sig på denna tiden!Håller tummarna!
Här med!Håll tummarna är ni snälla för att denna donnan går att få dräktig med Clinton.. Hon har visst bara en äggstock. Vart den andra tagit vägen vete sjutton men vi letar för fullt efter den...
Tack!!Här med!