Mitt sto kollades idag, inte dräktig. Ny inseminering i morgon.
Jag vill iofs gärna ha fölet lite senare, men nu får hon gärna ta sig!!
Vem ska hon semineras med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt sto kollades idag, inte dräktig. Ny inseminering i morgon.
Vem ska hon semineras med?
Mr Vain.
Tråkigt. Hoppas att hon tar sig nästa gång.Mitt sto kollades idag, inte dräktig. Ny inseminering i morgon.
Har du bett dem ta bakterieprov? ibland får man vara lite påstridig.Mr Vain.
Har du bett dem ta bakterieprov? ibland får man vara lite påstridig.
Blir inte klok.... Senaste kollen sa vet att piorina va tom (33) dygn va dräktig på 19 men flera cystor. Veterinär tyckte jag skulle spruta henne. Litade på vet. Två dagar efter kommer det genomskinligt slem ur vulvan? Resorberat? ingen brunst än... Känns ju hemskt om vet missat foster och vi tagit ihjäl de... Eller kan de klara sig efter pg spruta? Om där nu skulle va något.... Stoet vill inte veta av hingsten utan beter sig dräktig...
Mm.. Ska säga att hon hade rekord av cystor tänkte de kanske kunde gömma sig bakom. Ska snacka med vet om en spruta till så hon kommer igång..Om hon visade sig tom på dygn 33 så är hon nog tom, men kroppen tror att det finns en dräktighet -särskilt om det finns cystor som lever om. Hon kan behöva flera sprutor innan hon kommer igång och är hon inte brunstig vill hon inte veta av hingsten
Vad kul!!Darina är dräktig på 16 dygn med Red Hot Chili. Underbart!