Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jahapp...precis som jag trodde var Indra tom idag på 16 dygnskollen. Bara på det igen. Tillbaka för semin på måndag.
Får hålla tummarna att Darina är dräktig på sin koll 9 juni.
Vad tråkigt.. Håller tummarna för din andra.Jahapp...precis som jag trodde var Indra tom idag på 16 dygnskollen. Bara på det igen. Tillbaka för semin på måndag.
Får hålla tummarna att Darina är dräktig på sin koll 9 juni.
Seminerade idag mitt knabstruppersto med Fighting Alpha =) Kollas på måndag igen. Men jag tror hon är färdig seminerad för den här gången. =) Det är bara att hålla Tummarna att Tummen blir dräktig
@alaska_frost Jag har inte velat chansa med störts välmående med den historiken och då veterinären rekommenderar semin. Trist att det inte går att få semin. Det finns ingen chans att förhandla sig till det till nästa år, härifrån eller från utlandet?
Bägge mina som är seminerade kollas den 9:e. Ponnyn känns dräktig, men jag vet inte med den stora, det är sällan optimalt att de får såna jätteägg som hon hade.
@Narcissa - våra kanske är på samma station - RHC's hemmastation...
Varför skulle det bli enäggstvillingar, menar du? Så vitt jag förstått så förekommer inte det på häst.