Betäckning 2024 - föl 2025

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare cili
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 81
  • Visningar Visningar 8 549
Nu har vi ca 1 månad kvar!
Jag tycker ju inte hon är så förfärligt tjock, men hon är å andra sidan en rätt smäcker häst i vanliga fall också. Tittade på bilder från dräktigheten 2021, och då är hon rätt lik för tiden. Den gången låg magen lite, lite längre fram, så kanske att jag vågar hoppas på ett stoföl trots allt 😀
20250420_162112.webp

Min gula verkar vara på gång inom kort. Juvret börjar bli stort, bäckenbanden slappa och pH-pappret visar sänkning av pH de senaste två dagarna. Hon äter för lite av sitt hö (men har god aptit på kraftfoder och morötter!) och ligger ner en hel del på nätterna. Skulle tro att vi har föl inom en vecka, men hon har ju lurat mig förr (då sov jag i sadelkammaren i tre veckor innan fölet till slut behagade komma ut)

Liknande trådar

• Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
9
· Visningar
3 222
Senast: thoora
·
Avel Här blir det inga föl i år, så får njuta av alla era fölbilder och se fram mot nästa år :) Tänker att det finns fler som jag, som... 23 24 25
Svar
481
· Visningar
59 594
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 329
Avel Som en spin off från tråden om antibiotika och avel. Seminverksamheten ger stora möjligheter till hingstval, hingstar från hela världen... 2
Svar
34
· Visningar
5 437
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka