Sv: Bengaler!

Visst är han en bestämd liten kille. Vi har våra duster ibland :angel: . Men för det mesta är han bara helt underbar:love: .

Japp han ska alltid vara med i badrummet, sitter på kanten när man badar och ducshar. Bekommer honom inte det minsta att bli blöt ;) .
Just nu leker han med sin favvoleksak, en penna i sin ikea tvättkorg som han älskar min lilla knäppis. Brukar din apportera. Jag kan få sitta och kasta råttor och pennor i evighet och han hämtar glatt och kommer tillbaka med:banana: .

hiihii, min har en ikea fisknät å leker i han =)
Han är inte så jätte intresserad av å hämta grejer som jag kastar till honom =) Tycker nog minsann att ja kan hämta de själv om ja slänger iväg de =)
Fast min andra katt tycker att de är jätte skoj =)

Nu har det varit tyst i denna tråd ett tag. Så jag tänkte visa lite nya bilder på min lilla leo. Har nyss varit i skogen 2 timmar så kissen är helt slut och sover.
Mini.jpg

Mini.jpg

Mini.jpg

Mini.jpg

Mini.jpg

Mini.jpg

Mini.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Vilka fina. Han är fin. Provar mina igen, har lagt upp dom på ett annat ställe.
9542378.jpg

9542377.jpg

9542379.jpg

9542380.jpg

9542381.jpg

9542382.jpg

Nu ska dom vara större!

Ja han älskar den, öppnar den om den inte är riktigt stängd och kryper in:rofl:

Nu är Atthlas min!! bara min!!
Har haft han på prov i en månad men idag blev pappren på ägarbytet inskickade och jag står som ägare på honom.:bump: :bump:

Har också en kattunge från bonneas.. :love:

Ni andra:
Är era bengaler pratiga?
Min pratar så mycket att jag undrar vad grannarna tror att jag gör med honom...

Har också en kattunge från bonneas.. :love:

Ni andra:
Är era bengaler pratiga?
Min pratar så mycket att jag undrar vad grannarna tror att jag gör med honom...

JO min är jätte pratig! Trodde han hade ont nånstans i början när jag hade honom. Men ja har kommit fram till att han bara är sån, å ja antar att de är vääldigt rastypiskt:)

Ja men som tur är går inte korgen in när han sitter där, sen gillar han ren disk bäst:angel: .
Svarar fler i samma.
Vilken sötis lilla oscar var då :love: . Skulle oxå vilja ha en till men det får vänta tills Leo blir stor och vi flyttar till nått större.
Leo är oxå väldigt pratig, ibland är man orolig vad grannarna ska tro. En dag när vi var ute så bar jag på honom och två tjejer kommer fram och ska gulla, Leo lägger av ett högt jam som hej och tjejerna håller på att göra i brallan:rofl: .

Liknande trådar

Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 323
Senast: miumiu
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
370
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
479
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
2
Svar
23
· Visningar
1 430
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka